„Spustit takovou kampaň tři měsíce před volbami je navíc minimálně na zamyšlení, a nebála bych se to nazvat i drzostí, která hraničí se slušným chováním," komentuje magistrátní kampaň předsedkyně politického hnutí Pro Prahu Petra Venturová.
Hnutí se v článku „Primátor Hudeček si platí svou kampaň z prostředků pražské radnice" dále pozastavuje nad tím, proč vůbec informace tohoto typu musí stát daňové poplatníky peníze. „Celá kampaň však spíše vypadá jako předvolební agitace pana primátora, která bude daňové poplatníky stát 350 tisíc korun bez DPH," uvádí se v několikastránkové brožuře, v sekci Žhavé téma.
Shora uvedená kampaň má podle slov magistrátu za cíl seznámit obyvatele s tím, co pro ně vedení města doposud udělalo. Jedním z témat je například plán na vyhřívané tramvaje, jiné plakáty upozorňují na zveřejňování smluv online.
Opozice i některé nové strany shodně tvrdí, že jde o předvolební boj, který je nečestný. Primátor Hudeček se k celé záležitosti nevyjádřil.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový