Mluvčí Kellnerovy skupiny PPF hned v úvodní reportáži vysvětlovala, že je celosvětovým trendem propojovat média a telekomunikace, ve kterých již PPF podniká. Skupina také odmítla, že by záměrem transakce bylo ovlivňování politiky, jak okamžitě někteří začali tvrdit.
Hned poté ČT dala prostor vyjádření šéfredaktora Respektu Erika Taberyho, že kdyby PPF chtěla CME (Central European Media Enterprises, společnosti, pod kterou patří česká TV Nova a několik dalších středoevropských televizí – pozn. PL.cz) jen na byznys, tak by si ji mohla koupit už dávno. Proto si myslí, že nejdůležitějším faktorem je „politický a společenský vliv“.
Moderátorka Marcela Augustová pak zpovídala dvojici manažerů. Tím prvním byl Vladimír Mlynář, ředitel PPF pro vztahy s veřejným sektorem. První otázka byla v duchu Taberyho poznámky: Proč právě teď?
„Vidíme to jako jeden dílek v naší byznysové skládačce,“ ujistil Mlynář. Společnost vlastní několik mobilních operátorů a jejich sítě v kombinaci s televizním obsahem nabízejí v současnosti zajímavé synergie. „Nákup televize je prostě dobrá investice, protože televize je stále lukrativní byznys,“ dodal.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav