Na kontaktní kampaň před podzimními volbami budou sázet lidé z hnutí Pro Prahu, stejně tak jako lidé z hnutí Žít Brno. „Hodně se budeme soustředit na komunikaci na sociálních sítích, kde se pohybuje velká část naší cílové skupiny. Ale samozřejmě povedeme i klasickou uliční kampaň, na tu se chceme hodně soustředit," potvrzuje lídr společné kandidátky Žít Brno a Pirátů na brněnský magistrát Matěj Hollan. „Ukazuje se totiž, že oslovování lidí je nejefektivnější, zvlášť ve chvíli, kdy na kampaň nemáme takové prostředky jako velké strany," dodává aktivista.
Stranou ale nechtějí zůstat ani velké strany. Petr Dolínek z ČSSD slibuje, že voliči budou představitele strany potkávat i v ulicích. Dojde ale i na další komunikační kanály, jako jsou billboardy či telefonická kampaň. ČSSD plánuje jen v Praze na 400 setkání s voliči.
Vládní ANO znovu plánuje, že ministr financí Andrej Babiš bude znovu v ulicích rozdávat koblihy a točit zmrzlinu. Kampaň mají naplánovanou i TOP 09 a ODS. Vzhledem k charakteru komunálních voleb i ony plánují setkávání s voliči v ulicích.
Trochu zkrátka teď přijdou reklamní agentury. Strany se v těchto volbách spoléhají především na své vlastní síly. Existují ale dvě výjimky. Americká agentura Penn Schoen Berland a spolu s ní i poradce Alexander Braun budou pomáhat Babišovu hnutí ANO. Agentury Taktiq a Mediacom budou ku pomoci bývalému pražskému primátorovi Janu Kaslovi a jeho uskupení 65 Demokratů Jana Kasla.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp