Magistrát města Ostravy poptal dodavatele reklamních hrnků, šňůrek na krk, USB flashdisků, potítek a dalších předmětů. O zakázku v odhadované hodnotě necelých 1,4 milionů projevilo zájem 9 firem. Vzájemným soupeřením snížily nakonec nákupní cenu pro město o 50,96 procenta. Ostrava zaplatí nakonec jen 675 tisíc korun.
„Již v loňském roce jsme tlakem na dodavatele výrazně snížili nákupní ceny reklamních předmětů a dosáhli značných úspor. Nyní se nám kombinací množstevních slev a elektronických aukcí podařilo ušetřit městu dalších 700 tisíc korun,” řekl ParlamentnímListům.cz primátor města Petr Kajnar. „Oddělení sdružených nákupů vyhledává další komodity, které bychom tímto způsobem mohli pro naše organizace soutěžit,” dodal primátor.
Ostrava už díky systému elektronických nákupů společnosti eCENTRE ušetřila téměř 100 milionů korun.
Vedení města se tak opět přesvědčilo, že nastavený systém elektronických nákupů lze využívat téměř na cokoliv a že se jedná o efektivní způsob nákupu. I proto nedávno představitelé města avizovali, že se zaměří na to, jak které organizace města systém využívají či nikoliv. Rezervy jsou především u organizací, které neevidují své nákupy přes systém.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan