Program Superbrands je uznávaným celosvětovým programem a nezávislou autoritou v oblasti hodnocení obchodních značek. Vznikl před více než dvaceti lety ve Velké Británii a dnes je na základě identických kritérií zaveden v téměř devadesáti zemích světa na pěti kontinentech. Titul Superbrands je udělován pouze nejlepším značkám na trhu, přičemž do programu samotného se značka nemůže nijak přihlásit.
„Získat toto prestižní ocenění je samo o sobě úctyhodným výkonem. Pro městskou společnost to platí dvojnásob. A všichni víme, že jedna věc je uspět, ale mnohem složitější je pozici dlouhodobě obhájit. Je to důkaz, že Pražská plynárenská je vedena velmi dobře a osobně bych rád k tomuto úspěchu vedení společnosti pogratuloval,“ uvedl radní pro oblast majetku Jan Chabr.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Komerční článek