„Já tady musím ubezpečit posluchače, že se na silnicích nic nezmění, na kruhových objezdech taky ne. Musím říct, že tady jsem narazil na politickou práci. Nějaký kreativec v roce 2006 vymyslel, že i na kruhovém objezdu bude platit pravidlo pravé ruky. My ale chceme zachovat původní stav, to jest, že auto jedoucí po kruhovém objezdu má vždycky přednost,“ uklidňoval posluchače.
V letošním motoristické sezóně jsou naplánovány opravy za deset miliard. Šéf resortu věří, že se vše stihne. Platí to i o plánované rekonstrukci dalších úseků dálnice D1. Určitý problém nastane u staveb, kde bude třeba opakovat EIA neboli vyhodnocení vlivu staveb na životní prostředí. Předchozí vlády v tomto bohužel zaspaly.
„Víte, on řidiče nikdo nenutil, aby porušovali dopravní předpisy. Pokud někdo říká, že jsou pokuty likvidační, tak opakuji, že nikdo řidiče nenutí porušovat předpisy,“ zaznělo z úst člena vlády. Jemu osobně vadí především používání mobilního telefonu řidičem za jízdy.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp