Především kvůli výstavbě či spíše nevýstavbě dálnice je prý Česko dnes pro smích. „Chybí nám zhruba 900 kilometrů. Dokonce už jsme se stali jednou z nejtrapnějších zemí už nejen v Evropě, ale i na světě,“ varoval Laudát. Pokud by měl říci, které stavby nás pálí absolutně nejvíc, tak je to dokončení Pražského okruhu a severní dálnice mezi Čechami a Moravou, která by měla o třetinu odlehčit D1.
Z celosvětového hlediska lze Českou republiku vnímat jako městský stát, který by bylo dobré propojit vysokorychlostními tratěmi v Česku. Lidem by se nabídla kvalitní dopravní obslužnost, moderní, efektivní, ale také ekologická. Tady ovšem narážíme na problémy investora v podobě Správy železniční a dopravní cesty. Černý Petr teď prý leží u politiků, protože nesebrali dost odvahy na realizaci užitečných projektů. Ukazuje se prý, že starého psa novým kouskům nenaučíte.
Politické strany na post ministrů dopravy často neposílají odborníky. Nový ministr se prý dva roky rozkoukává, protože zjišťuje, že všechno není jen o dálnicích. Naproti tomu např. v Německu politici mnohem více ctí určitou kontinuitu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp