Na ČT1 projev vidělo 786.000 lidí starších 15 let, na ČT24 to bylo 177.000 diváků. Celkem měl projev v ČT podíl na sledovanosti téměř 34 procent a zařadil se na šesté místo nejsledovanějších pořadů dne, píše ČTK.
Sledovanost vánočního poselství prezidenta na Zprávách Seznam.cz byla v řádu desetitisíců. „Svědčí to o tom, že ti, kteří projev chtěli sledovat, si jej našli tradičně na televizních obrazovkách. Čtenost článku, který vánoční poselství doprovázel, dosáhla čtyřnásobku sledovanosti samotného projevu. Z toho lze usoudit, že mnozí zvolí spíše text, ve kterém si najdou to, co je zajímá,“ uvedla Táňa Lálová z tiskového oddělení Seznamu.
Český rozhlas, který nedisponuje peoplemetrovým měřením, nezaznamenal v grafu poslechovosti stanic Radiožurnál a Plus během projevu prezidenta žádný výkyv.
Nejvíce diváků na ČT měla v pondělí pohádka Zázračný nos, kterou vidělo 1,841 milionu dětí a dospělých. To je více než 37 procent lidí, kteří měli v tu dobu puštěnou televizi. Podobně Česká televize bodovala s novými pohádkami na Štědrý den a na Boží hod.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp