Spoře oděné dívky na plakátech slibují postavit lešení
Server Vaševěc.cz upozorňuje na to, že takové reklamy zobrazují především polonahé mladé ženy, které potenciální zákazníky lákají hesly typu: „Můžeš mě mít, budeš jako já" či „Postavíme vám ho všude - Lešení". Sdělení „Výdělek za týden jako za měsíc" zase láká k nákupu kaprů či účasti na výlovu rybníka.
Soutěž má upozornit především na to, že podobný typ reklamy může někoho urážet. Firmy si to prý ani neuvědomí. Organizátoři také chtějí vyzvat občany, aby se obraceli na Radu pro reklamu kvůli sexistickým, urážlivým nebo nevhodným reklamám.
Paroubek: Útoky na menšiny jsou neomalené
Poslanec Jiří Paroubek na serveru Vaševěc.cz nedávno také přislíbil účast na pochodu hrdosti gayů v rámci festivalu Prague Pride. Zúčastnit se měla také jeho manželka Petra Paroubková.
„Už jsme se ženou domluvili, že do toho průvodu půjdeme. Pokud mi do toho nic nepřijde, tak skutečně přijdu podpořit gaye a lesbičky, neboť si myslím, že je potřeba zajistit ochranu práv menšin. Na ně jsou ty útoky neomalené, ale vždycky to začíná homosexuály, nebo národnostními menšinami a končí to pak zavíráním někoho za odlišný názor," vysvětlil ParlamentnímListům.cz Paroubek důvod, proč se chce pochodu osobně zúčastnit.
SLEDUJEME téma Prague Pride
Paroubek také připomněl, že se mu v roce 2006 podařilo prosadit zákon o registrovaném partnerství i přes odpor prezidenta, ODS, lidovců a části ČSSD. Účast na pochodu tak chápe jako pokračování své dosavadní politiky.
Související:
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe