Ministr Zemanovy vlády Schling v roce 2002 dokázal nemožné, přímo zázrak. Přestože zadání uzavřít výhodnou a funkční smlouvu s přiděleným partnerem, které dostal, bylo takřka nesplnitelné, dokázal nejen splnit šibeniční termín uzavření smlouvy, ale navíc i vyjednat výhodné podmínky pro Českou republiku. O těchto podmínkách se i všichni zahraniční partneři vyjadřovali s velkým uznáním. A přišel pan Šimonovský, který zaplatil stamiliony korun za zrušení smlouvy s HCH a pak musel pěšky do Ostravy, protože nesplnil termín, na který přísahal. To, že skutečná cena, stále ne úplně hotové D47, velmi převýšila původní cenu dle projektu PPP již netřeba ani dodávat. Problémy s kvalitou, ono mediálně známé vlnění, dálnice, to je problém, který navíc smlouva PPP absolutně vylučovala. HCH dle smlouvy měla po více než 30 letech provozování D47 zrekonstruovat a v bezvadném stavu s plnou zárukou předat České republice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Názory, ParlamentniListy.cz