Občané za svá práva v Praze: Polistopadová vládní garnitura úmyslně umožňuje falšování voleb

10.10.2014 10:07 | Zprávy

Politické strany, zastoupené v Zastupitelstvu hlavního města Prahy, vytunelovaly státní rozpočet o více jak 200 milionů Kč a chtějí v tom pokračovat i nadále.

Občané za svá práva v Praze: Polistopadová vládní garnitura úmyslně umožňuje falšování voleb
Foto: Hans Štembera
Popisek: Volební urna

1/ Politické strany, zastoupené v Zastupitelstvu hlavního města Prahy, vytunelovaly státní rozpočet o více jak 200 milionů Kč a chtějí v tom pokračovat i nadále. Protože o tuto částku vlastně ochudily ostatní třináct krajů  České republiky, to znamená  na jeden kraj ztráta více jak 10 milionů Kč, obracíme se na  krajské hejtmany. Kdo jiný než krajští hejtmani  by měli říci: pražští političtí „zástupci lidu“, vraťte nám finanční prostředky, které jste si na náš úkor neoprávněně přisvojili.

Podle ústavního zákona č. 347/1997 Sb. bylo vytvořeno 14 krajů. Kraj Hlavní město Praha nemá žádnou výjimku. Přesto si pražští poslanci vytvořili speciální zákon o Praze č. 131/2000 Sb., který samozřejmě zneužili takto:

a/ Do KRAJE Hlavní město Praha se volí podle zákona o volbách do OBCÍ. To jim jednak umožňuje rozdělit při volbách území hlavního města Prahy na více volebních okrsků, a tím de facto zvýšit hranici pro vstup do Zastupitelstva na 15 – 20%, čili postupují pouze velké politické strany. Ale pozor:

b/ Podle zákona o krajích může mít krajské zastupitelstvo max. pouze 65 zastupitelů

c/ Pražští zastupitelé si ale podle zákona o OBCÍCH navýšili  počet členů Zastupitelstva hl.m. Prahy na 70

d/ Ale podle zákona o volbách do KRAJŮ si stanovili, že budou pobírat milionové příspěvky  na mandát KRAJSKÉHO zastupitele

e/ Takže za konání OBECNÍCH voleb inkasují politické strany v Praze ze státního rozpočtu příspěvek za mandát, vyplácený na KRAJSKÉ zastupitele.

Tento podvod na voliče je samozřejmě výsměchem Ústavě České republiky, kde ve čl. 5 je stanoveno, že politický systém v ČR je založen na volné soutěži politických stran.  Jakápak soutěž, když si v Praze některé politické strany přisvojí neoprávněně milionové částky ze státního rozpočtu, na úkor ostatních politických stran, a dokonce i na úkor ostatních krajů České republiky?

2/ Česká republika je jedinou z 31 zemí Evropy,  (s výjimkou Itálie), kde se  konají volby po dobu dvou dní, v pátek 14 – 22 hodin a v sobotu 8 – 14 hodin. Trvání voleb v délce dvou dní si zavedli komunisté, aby mohli případně v noci z pátku na sobotu volební lístky vyměnit. Demokratický režim, místo aby tuto anomálii zrušil, tak v ní pokračuje.

Při konání voleb pouze jeden den, by se ušetřilo více jak 250 milionů Kč. Ministr financí, který si stěžuje, že mu chybí finanční prostředky na sociální služby, najednou tyto peníze nechce. Proč?

Je bezpodmínečně nutné, aby se i v České republice volilo jako v ostatních civilizovaných zemích Evropy  pouze jeden den tak, aby volební schránka byla po celou dobu trvání voleb pod přímou a osobní kontrolou volební komise!

3/ Při veřejné kontrole voleb, kterou jsme provedli, viz http://obcanepraha.cz/prazane/prazane.htm

jsme zjistili tyto možnosti falšování voleb:

- Klíče od volební místnosti z pátku na sobotu nemusí mít  u sebe předseda volební komise, ale správce budovy, který neskládá státem stanovený volební slib (Rozhodnutí Nejvyššího správního soudu)

- Papír, kterým se zalepí dveře od volební místnosti, není označen řádným státním pečetítkem, ale pouze podpisy členů komise.

- Volič se NEPODEPISUJE do volebního seznamu, že hlasoval. Takže je zcela v pravomoci členů volební komise, kolik udělají čárek a hlasů za účast voliče ve volbách, kterých se ale on vůbec nezúčastnil.

- Při  soudních stížnostech proti falšování voleb nejprve rozhoduje krajský soud bez účasti stěžovatelů. Ten prakticky všechny podané stížnosti zamítne. Dále rozhoduje Nejvyšší správní soud či Ústavní soud, ale až v době, kdy jsou všechny prvotní doklady skartované. Takže stěžovatelé nemají možnost prokázat falšování voleb.

ZÁVĚR

Po staletí se lidé vybíjeli v boji o moc, někteří z nich skončili i na popravišti. Demokracie vymyslela způsob, jak uskutečnit změnu vlády bez krveprolití. Pokud je však možnost volby falšovat, potom výsledky voleb neodpovídají vůli lidu. Takže cesta k násilné změně moci je otevřena. To opravdu chceme?

V Praze dne 10. října 2014,

to je při zahájení voleb obecních a do Senátu – Parlamentu ČR

Ing. Aleš Moravec                                                                                            Ing. Karel Berka
místopředseda                                                                                                      předseda

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

odchod do důchodu

Myslíte, že prodloužení věku ochodu do důchodu náš systém spasí? Není hlavní problém v tom, že se nerodí tolik dění a není třeba změnit toto? A divíte se, že se jich rodí tak málo, když je naše životní úroveň tak mizerná a co si budeme nelhávat, pokud máte děti, ještě vám klesne? Nejde mi o to být b...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zdeněk Jemelík: Legislativou proti ochraně práv dětí

12:16 Zdeněk Jemelík: Legislativou proti ochraně práv dětí

Asociální Fialova vláda poslala do Poslanecké sněmovny novelu trestního zákoníku. Na půdě spolku Cha…