V posledních dnech se přiostřuje předvolební kampaň. Pirátský poslanec Profant obviňuje pravicové poslance z fašistických tendencí, herec Jan Hrušínský zase hovoří o Trikolóře jako o „polovičních nacistech“ a posílá ji do Ruska… Pozorujete zvýšený tlak i na svou osobu?
Pokud někdo bere jako předvolební kampaň sprosté nadávky a urážení, pak je to ubožák. Chování poslaneckých Pirátů mě nepřekvapuje. Co by se také od nich jiného dalo čekat? Zřejmě chyběli ve škole na hodinách dějepisu, když se probíral pojem „fašismus“. K panu herci Hrušínskému jsem se již vyjadřovala, myslím si, že by neměl plýtvat svým hereckým talentem na jiné věci. Jeho otec by se za něj dnes jistě styděl…
Celá vaše koalice se také připojila k výzvě „Dejte roušky dolů“. Máte pocit, že pandemická opatření jsou v současné situaci přehnaná?
Naše volební formace se k této výzvě přihlásila právem. My prosazujeme svobodu a chceme, aby lidé mohli konečně volně dýchat. Lidé mají plné zuby všech nesmyslných zákazů a příkazů, které tady již rok a půl máme. Nerozumím tomu, proč se stále musí roušky nosit v obchodech a všech vnitřních prostorách. Do dnešního dne navíc nemáme žádnou statistiku, či studii, která by prokazovala, že lockdown byl v boji při pandemii účinný. Navíc je spousta lidí plně naočkována, a když je očkování takový zázrak – proč i nadále všichni musí nosit roušky? A jakou nyní máme pandemii?
Tereza Hyťhová na demonstraci za otevření škol.
Aktuálně je cca 6-7 pozitivních (NE nemocných) lidí na 100 tisíc obyvatel. Viry zde byly, jsou a budou. Proč se vláda více nezaměří na propagaci prevence? Myslím tím např. vitamíny, sport, posilování imunity apod. Na každém rohu vidíme reklamu na očkování, dokonce i v obchodních centrech vás hned vedle bot naočkují bez čekání, tak proč zde nevidíme reklamy na posílení imunity?
Nejnověji mnohé překvapilo vládní opatření, stanovující pravidla pro návrat žáků do škol. Neočkovaní žáci se musí pravidelně testovat a budou omezeni v některých činnostech při tělocviku, hudební výchově nebo o přestávkách, budou muset například užívat vlastní umyvadla. Co říkáte na tato pravidla, jaká vláda nastavila?
Na toto se dá říct pouze jediné – jedná se o rozdělení dětí ve školách na dvě skupiny. Na očkované a neočkované. Nedávno mi pan ministr Adam Vojtěch řekl, že neříkám pravdu, že se vláda v žádném případě nechystá děti dělit na dvě skupiny. Ale pokud neočkované nebudou moci plnohodnotně cvičit, zpívat a užívat stejné pomůcky jako ostatní – jedná se o segregaci dětí na dvě skupiny.
Nedivím se rodičům, že svoje děti nechtějí nechat očkovat. Tato experimentální vakcína nemá žádnou dlouhodobou klinickou studii a rodiče mají o své děti zkrátka obavy – nemůžeme se divit. Navíc z minulých měsíců máme jasná data, že pozitivita dětí ve školách na základě testování byla 0,0111%.
To znamená – že nebylo prokázáno, že by se virus mezi dětmi ve školách šířil. Proč tedy ministr zdravotnictví dále nutí děti nosit ve všech společných prostorách roušku? Proč děti nenechá volně dýchat a normálně žít?
Nejsem odpůrce, ani zastánce očkování – nemůže však být očkování vstupenkou pro svobodný život a už vůbec ne u dětí! To je zločin. Pokud škola nepustí do školy dítě bez roušky, či testu – porušuje Ústavu a všechny platné zákony ČR, protože právo na vzdělání mají všechny děti.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: Jakub Vosáhlo