„Nejzásadnější opatření se dotknou tranzitní dopravy nad 7,5 tuny. Její řidiči staveništěm neprojedou a je pro ně stanovena objízdná trasa Sukovou, Folmavskou a Borskou ulicí. Osobní doprava směrem z centra města ven bude v místě stavby svedena na tramvajový pás, protože silniční pás zablokuje montážní jáma. Osobní doprava směrem do centra bude montážní jámu objíždět na druhé straně kolejí a bude odkloněna do ulice Dobrovského, Edvarda Beneše a zpět na Klatovskou třídu,“ popsala mluvčí vodárny Dana Veselá.
Křižovatku Dobrovského – Klatovská – V Bezovce nebude možné projet z důvodu výkopů zmíněných montážních jam.
Pokud vše půjde dobře a vyjde úspěšně tlaková zkouška a rozbor odebraného vzorku vody, ukončí vodárna práce do 25. srpna 2023.
„Podobná situace, kdy využíváme rekonstrukce tramvajové trati pro práci na vodárenské infrastruktuře, je aktuálně v ulici Terezie Brzkové ve Skvrňanech, kde měníme potrubí ve dvou místech. Stejně tomu bylo vloni v Koterovské ulici, kdy jsme vyměnili potrubí na pěti místech,“ zmínila Dana Veselá.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV