Z billboardů a plakátů se na nás smějí různí kandidáti. Jejich fotografie jsou doplněny názvy stran a hesly. Těm však nevěnujeme příliš pozornosti. Naše oči přitahují právě ti kandidáti. Jací to jsou pěkní lidé, říkáme si často. Hladcí, upravení, usměvaví. Jistě i pěkně voní.
Kdo však kandidáty zná osobně, často nevěří svým očím. Kroutí hlavou nad rozdílem, který vidí na plakátu a jak toho člověka znají z osobního kontaktu. Je s podivem, jak někteří kandidáti pomocí grafických programů vylepšují svůj vzhled. To co nebyli ochotni odmakat v posilovně nebo zachránit zdravým životním stylem, rázem mizí pod rukami šikovného grafika. A tak se zeštíhluje, vyhlazuje, omlazuje, odstraňuje, přidává se jiskra v oku.
Nejvíce mě zaujala bravurní práce grafika na straně NOS, jejíchž plakáty nedávno zaplavili Liberec. A musím konstatovat, že např. Petr Černý od minulého volebního období výrazně omládl. Při bližším pohledu na jeho portrét si říkám: snad alespoň ten nos je jeho.
Je mi celkem jedno, jak kdo nakládá se svým obrazem. Myslím si ale, že ten, kdo chce vstoupit do politiky, přesvědčuje voliče o svých pravdách, ale není ochoten ukázat svou pravou tvář voličům lže. A kdo lže na billboardech, bude lhát i jinde.
Tomáš Hampl, ODS Liberec
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ODS