„Jednou z mých priorit je udržení služeb na venkově, a proto jsem se také v rámci své funkce v dozorčí radě zavázal, že chci starostům obcí pomoci při jednáních s Českou poštou. Při cestách regionem se naše debaty se starosty točí často právě okolo pošty, jejího majetku, otevíracích dob a právě projektu pošta Partner,“ uvedl hejtman Martin Netolický, který se tímto tématem zabýval například v Ústí nad Orlicí, Vysokém Mýtě, Cholticích nebo Libchavách. „Vnímám, že po určitých změnách v rétorice České pošty jsou nyní starostové otevření debatě, která povede k udržení služeb pro občany. Je prioritní, aby tato služba byla dostupná pravidelně například i v rámci obecních prodejen. Bohužel není možné si myslet, že na každé obci může být pošta otevřena osm hodin denně, pět dní v týdnu,“ řekl Martin Netolický.
Pošta Partner je alternativou klasické pošty. Rozdíl spočívá v tom, že je provozována třetí osobou, nikoli Českou poštou. Z hlediska poskytovaných poštovních služeb není mezi pobočkou a poštou Partner žádný rozdíl. Pošta Partner poskytuje všechny základní služby, tj. příjem a výdej listovních a balíkových zásilek, příjem a výplatu poštovních poukázek, vybrané bankovní služby, výplatu důchodů, SIPO, prodej poštovních cenin a zboží a vybrané služby, jako jsou například prodej kolků, on-line dobíjení předplacených SIM karet, prodej losů okamžitých loterií, prodej dálničních kupónů a volný prodej tisku. K 1. červnu letošního roku funguje 620 pošt Partner.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV