Budoucnost projektu Opencard je stále nejistá. Ve hře je i varianta, že cestující budou muset disponovat platební kartou, aby mohli využívat veřejnou dopravu. Zatím jsme svědky zoufalé snahy současného vedení města dohnat, zbrkle dojednat a uklidit zmatek, který do projektu vneslo. Nepochybně zajímavé bude sledovat, jaký bude závěrečný účet přehmatů, soudních nákladů a výroků v celé kauze.
Bohužel rukojmími jsou opět občané. S arogancí sobě vlastní se jim město ani neomluvilo, ani nevyslalo pozitivní signál nápravy. Namísto toho jsou lidé zastrašováni, že se budou muset zpět vrátit k papírovým legitimacím, což vzhledem k počtu asi 1, 2 milionů vydaných karet zavání spíše drzostí. O nákladech na tuto ústupovou variantu ani slovo.
Je třeba si však přiznat, že při skutečné správě smluvního vztahu projekt samotný není ve své podstatě špatný, má značný potenciál symbiotického využití – od knihoven až po „dětské peněženky“. Chceme proto opatrně prověřit i pozitiva projektu, a to dříve, než se v něm začne pokračovat dosavadním způsobem.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: RESTART 2014