Babiš už věří i vlastním lžím: nedělní Otázky VM se odehrávaly v novém studiu. To bylo otevřeno ukázkou neschopnosti Babiše splnit měřitelné sliby. Jedním z mála měřitelných slibů je výstavba dálnic. To bylo výkřiků na náměstích, jak to konečně rozjedou. Čísla jsou jasná - nerozjeli nic, zato se rozjela anoistická manipulační mašinerie. Tak jsme se dověděli, že D1 je nová dálnice, neschopnost stavět nové dálnice se kryje za čísla oprav a úprav silnic I. třídy.
Také se Babiš pochlubil, že až oni prosadili nový zákon o výkupu pozemků. V tomto případě si jeho propagandisté asi dobře spočítali, že se málokdo bude pídit po pravdě. Tak vám tu budu vyprávět skutečný příběh, jak to s tím zákonem bylo. Prvním Babišovým ministrem dopravy byl Prachař, který ministroval do listopadu roku 2014. Do Sněmovny přinesl novelu zákona, podle níž se měl urychlit výkup pozemků. Nedbal varování předsedy klubu ODS Stanjury a mě, že naopak výkupy zastaví.
K Prachařově zákonu Stanjura vypracoval dvě možné alternativy, pod které jsem se podepsal a společně jsme je předložili. O míře hlouposti a neschopnosti anoistů krátká odbočka. Ještě v pondělí mně Zbyněk Stanjura návrh neposlal se slovy, že nestíhá, ale že ho ráno budu mít v mailu. Skutečně ráno v osm návrh ve dvou variantách byl na světě. Anoisté následně s pošklebky návrh smetli ze stolu. Prachařův návrh nabyl účinnosti a VÝKUPY SE ZASTAVILY. Celkem logicky - například nebylo možné vyvlastňovat, protože zákon měl více možných částek až po 13násobek. Vyvlastňovat lze až v případě, že vyčerpáte všechny zákonné nástroje pro dohodu. Jenže 13-ti násobek se každý bál podepsat a měl být jen vzácnou výjimkou. Naopak, 13násobek ceny chtěl každý prodávající.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV