Je skutečně fascinující, jak se každá "pomoc" této vlády záhy promění ve velkou malou domů!
- Z níže přiložené tabulky, kterou podle informací médií poslalo Ministerstvo pro místní rozvoj do připomínkového řízení, chce vláda za propagaci cestování po Česku utratit v televizních, tištěných a on-line médiích a ve venkovní reklamě rovné dvě miliardy korun. Na tom by ještě nemuselo být nic špatného, ale...
- Tuhle obrovskou částku chce rozdělit tak, že například u skupiny Nova Group hodlá objednat 50x větší objem reklamy než u České televize! Nejsledovanější médium v zemi tak má dostat stejný prostor jako například televize Óčko a 5x menší než TV Barrandov!
- 400 milionů hodlá vláda poslat tištěným médiím. Zatím nevíme přesně kterým, ale podle informací serveru Neovlivní.cz nejvíc peněz dostanou vydavatelské domy s největším obratem, což je shodou náhod třeba MAFRA ze svěřenského fondu českého premiéra.
Od Ministerstva pro místní rozvoj už žádám podrobné informace, zejména komu konkrétně hodlá skoro půl miliardy pro tištěná média poslat. Dám vědět...
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: PV