Ing. Pavel Kováčik

  • KSČM
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 2,6. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

11.02.2020 15:21:15

Krást se nemá, tím méně v politice

 Krást se nemá, tím méně v politice

KSČM v poslední době přinesla spoustu témat a mnohá se úspěšně řeší, ať už změnou současných pravidel nebo prosazením nových.

Trend některých politických subjektů je tendence přivlastnit si programové cíle KSČM a to většinou ve fázi, kdy jsou si jisti jejich prosazením i podporou veřejnosti. Specialistou na toto jednání dříve byla ČSSD, které zdárně nově konkurují některé další politické strany. Například nově vzniklý subjekt Levice  doslova opisuje i to, co bylo již v Parlamentu na jednání předloženo poslanci KSČM. Vyprahlost vlastních programových témat je evidentní. KSČM má jasnou pozici s dlouhodobě stabilním jasným cílem. Tím je zlepšení života občanů a to všech věkových kategorií. Zaměření jednotlivých témat podporuje dlouhodobé projekty v oblastech nutných pro budoucnost. Podpora mladých a rodin s dětmi je zárukou, že příští generace budou dál zdárně rozvíjet představy, které dnes prosazujeme, ať už se jedná o životní prostředí, ochranu vody a zemědělské půdy, bytovou výstavbu, zvyšování důchodů, řešení exekucí, dostupnost zdravotní péče, podporu sportu. Především pro mladou generaci je mnohé z našich cílů prioritní. Nelze tedy souhlasit s variantou, že vznik nových uskupení je záchranou pro levici. Tolerance současné vlády není bezmezný souhlas s její činností, ale především možnost realizovat ve větší míře náš program a tím pomoci lidem. 

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama