Právní poradna na Praze 5
Dobrý den, děkuji za důvěru, kterou ve mě máte, ale odpovědi na tyto otázky Vám nejlépe poskytne právě Praha 5.Tomáš Hudeček
Dobrý den, děkuji za důvěru, kterou ve mě máte, ale odpovědi na tyto otázky Vám nejlépe poskytne právě Praha 5.Tomáš Hudeček
Poslední odstavec zmíněného článku v Euru:V době, kdy se bude intenzivně pracovat na Metropolitním plánu, budou dál běžet změny územního plánu, které rozjeli Hudečkovi předchůdci Martin Langmajer (ODS) a Josef Nosek (ODS). "Ty bezproblémové chci protlačit co nejrychleji. Chci avizovat, že už projdou bez toho, aby se muselo plati
Co se Ozvučné desky týče, vyzvány k účasti budou také občanské iniciativy, které by primárně měly zastupovat občany a hájit tak veřejný zájem.
Dobrý den, peněz není nikde na rozhazování. Nejsem si jist, co myslíte “zásadním nedostatkem”. Je zcela zřejmé, že v hospodaření Dopravního podniku jsou rezervy a tak je třeba hledat úspory právě tam. A ušetřené prostředky investovat tak, aby kvalita veřejné dopravy v Praze zůstala nezměněna, v ideálním
Dobrý den, vzhledem k rozdělení sil na pražském magistrátu je zřejmé, že vládnout Praze sami nemůžeme. Pokud je naším cílem změnit poměry v pražské politice k lepšímu, máme mnohem větší možnosti tak činit v koalici s někým než v opozici. Takže když jsme si mohli vybrat ze dvou variant, kdy první variantou je zůstat v opozici s
Dobrý večer,kritika z jejich strany je očekávaná. Myslet si, že nás jako opozice budou chválit, by bylo bláhové. Programové prohlášení stanovuje směr, kudy jít v našem volebních období a dává Praze vizi i do let dalších, což hlavnímu městu dosud chybělo. Až čas ukáže, nakolik dokážeme naše vize a cíle přeměnit ve skutečnos
Dobrý den, ve významu, že když se do Prahy dostane více peněz, tak bude více neefektivně vynaloženo (eufemismus), pak ano.H
Dobrý den,audit je jižř hotový a má jej primátor. Z pozice kontrolního výboru jsme si danou analýzu vyžádali. Dosud jsme ji neobrdželi. S pozdravem, T.Hudeček
Dobrý den, ztráta není 30 milionů, ale 240 milionů Kč. Není možné takto přesunovat peníze a tvářit se, že nejde o ztrátu. Kdyby nebylo jízdné zdarma, DP a tedy Praha by neutratil navíc 240 mil. Kč. Tyto peníze nebudou chybět, již bohužel citelně chybí. S pozdravem a poděkováním, T.Hudeček
Dobrý den, systém přerozdělování daní je poměrně složitý a měl by reagovat na stávající situaci. Problém ani tak není v těch 2 miliardách - ovšem v celém systému, například také financování dopravních staveb v Praze. To je násobně více a stát se například na výstavbě metra nijak nepodílí. Přitom ve světě je to běžné. Byl bych osobně velmi rád, kdyb
Dobrý den, v plánovaném územním plánu se se zelenými plochami kupodivu poměrně počítá - v rámci celé Prahy jsou plánované tzv. zelené klíny směřující z okraje Prahy a snažící se "dojít" až do širšího centra. Dovoluji si však vyjádřit základní problém a myšlenku - Praha má dosti zeleně, pokud to měříte plochou, zde v řeči čísel není možno klamat seb
U něčeho z toho, na co jsme upozorňovali, se koalice nechala slyšet, že to vyřeší - u těchto věcí (právnické služby, některé problémové smlouvy) tedy vyčkáme. Další - a to ty nejhorší doposud ani záměr nebyl uveřejněn - např. pronájem Škodova paláce, hospodaření dopravního podniku, řešení finanční situace Prahy (a mnoho dalšího!) - tam budeme tlači
Bohužel je toho nespočetně, z těch největších: prodeje pozemků, předražené a nepotřebné právnické služby, hospodaření dopravního podniku a TSK, vyvádění divident a tedy peněz z firem ve vlastnictví hl. m. Prahy, plýtvání penězi při pronájmu budov, politika vodného a stočného a další
Pro provedení auditů tlačíme na koalici a u nejzávažnějších problémů navrhujeme řešení - viz např. zmíněná komise Z. Tůmy pro rozpočet a pod. Jako opoziční strana nedisponujeme z rozpočtu magistrátu prostředky na audity.
Praha další nárůst automobilové dopravy už opravdu téměř neunese. Dopravní špička je ve vnitřním, ale i vnějším kordónu rozložena v podstatě kontinuálně od cca 7:30 do 17:30. Tarifní úpravy zaměřené na přerozdělení peněz směrem k seniorům a dětem (kteří navíc auto ani předtím vůbec nevyužívali) miíří také tímto "antisměrem". Máte tedy bohužel napro
To také nevím. A také mi zůstává rozum stát. Nedávno jsem přímo diktoval naše tiskové prohlášení do tuším Práva, že s odstraněním výjimek ze systému rozpočtového určení daní souhlasíme, ale výpadek bude třeba nahradit dotacemi - například na metro či infrastrukturu. Náš přístup je tedy zřejmě konstruktivní, protože ke změně rozpočtového určení daní
Dobrý den, rozhodně to zkusím. S poděkováním a pozdravem, T.Hudeček
Dobrý den, ano, firmě Haguess se platí dále za licence - dle smlouvy ze srpna roku 2006.Pokud není nějaký dodatek, platilo se za 60tis.karet cca 8mil., což je za jednu kartu 130,-Kč. Plus samozřejmě náklady na výrobu karty. Je to poněkud nákladná záležitost.S pozdravem, T.Hudeček
Dobrý den, podle všeho byl klíč vždy takový, aby spřátelené radnice dostaly vše a zbytek nic. Teď se do toho ještě trochu zamotaly spory uvnitř koalice i jednotlivých koaličních stran. Takže systém bych v tom nehledal, pouze vzájemné klientské vazby. S pozdravem, T.Hudeček
Historie začala velmi dávno, už v roce 2003!!! Je to bohužel možné, děje se to na Radě hlavního města neustále.S pozdravem, T.Hudeček