ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 3,83. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

31.08.2015 23:53:50 - lodovico

Prečo tak strašne upadlo spravodajstvo ČT ?

Pán senátor, kedysi, v časoch Mečiara bolo spravodajstvo ČT pre Slovákov príkladom objektívneho a demokratického informovania, studničkou so živou vodou slobodných informácií. Jej chuť bez chlóru nadbytočnej politickej korektnosti a čistota v zmysle "padni-komu-padni" bola veľmi inšpirujúca aj pre divákov politicky predpojatej Slov. televízie v tých časoch. A právom sme vám ČT závideli.
Žiaľ, dnes to už zďaleka neplatí. Čoraz viac mám z jej trápnej kampaňovitosti a deformujúceho videnia aktuálneho diania v EÚ i z hypertrofovanej politicko-korektnej "korekcie" vecného a pravdivého obrazu o hrozbách nezvládnutia imigračnej vlny dojem a pocit "deja vu" z osobne prežitej husákovskej normalizácie v komunist. médiách r. 69 a neskôr.
Akoby sa vrátila doba neslobody a masívneho prekrúcania pravdy o skutočných názoroch čs. verejnosti. Doby násilnej "prevýchovy" občanov v duchu prolet. internacionalizmu a biľakovsko-fojtíkovského klamstva o skutočnej vôli ľudu. Čo Vy na to ?

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

01.09.2015 12:48:38 - Jan Veleba

 Vaše analýza je bohužel naprosto přesná a perfektní. Současná neveřejnoprávní ČT je v rukou pravdoláskařů a TOP 09. Jeden fakt za všechny - mluvčí ČT Kateřina Plívová byla mluvčí TOP 09 a pracovala v týmu knížete při prezidentské volbě.

Oproti době, o které píšete je zde nyní přeci jenom několik skutečností, které umožňují mlčící většině oné "převýchově" nepodlehnout. Tou první je možnost poshánět si informace z nezávislých zdrojů a diskutovat je na sociálních sítích a druhá a hlavní skutečnost je, že prezidentem je Miloš Zeman. Z těchto důvodů nemám o většinu českých občanů strach.

Je zde ale jiné nebezpečí, a nejen v ČR. Je to plošný předvolební marketing dotovaný obrovskými penězi v rukou jedince. A to je třeba ošetřit, respektive regulovat finančními limity.