vzdělání vychovatelů ve škoních družinách a jejich příprava na integrované žáky
Dobrý den, paní ministryně,neustále probíhá diskuze o kvalifikaci učitelů a o integraci žáků s LMD do běžných základních škol. Nikde jsem nezaznamenala diskuzi o kvalifikaci vychovatelů ve školních družinách. Vystudovala jsem bakalařské studium Pedagogiky volného času. Velkým překvapením a zároveň nepochopením pro mě bylo zjištění, že k výkonu vychovatele/ky stačí 120hod kurz vychovatelství i osobám, které mají třeba jen maturitu i v jiném oboru než je pedagogika. Dalším šokem pro mě bylo zařazení do odpovídající platové třídy. Metodický pokyn MŠMT "krásně" vše vysvětluje, ale v závěru je vše v kompetenci ředitelů škol. Ve výsledku je většina absolventů vysoškolského studia s pedag. zaměřením (popisuji skutečnost v mém okolí) stejně platově ohodnocena jako absolventi 120 kurzů. Jaké je tedy váha vysokoškolského vzdělání, když jsem stejně ohodnocena jako osoba, která před pár lety prodávala v drogerii a díky 120hod kurzu je teď mojí nadřízenou?
(pokračování v dalším dotazu)
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)