Aastra uvádí verzi 2.0 komunikačního systému Aastra 400

15.05.2013 8:17 | Zprávy

Společnost Aastra, globální poskytovatel řešení podnikových komunikací a vedoucí dodavatel na českém trhu v posledních 2 letech*, uvádí verzi 2.0 komunikačního systému Aastra 400.

Aastra uvádí verzi 2.0 komunikačního systému Aastra 400
Foto: Aastra
Popisek: Aastra

Nová verze řady komunikačních serverů pro malé a středně velké (SMB) podniky Aastra 400 nabízí mimo jiné specifická řešení pro hoteliérský, právní a finanční segment.

Produktová řada Aastra 400 byla vyvinuta za účelem lepší interní komunikace, interakce se zákazníky, úspory nákladů a rychlejší reakce pracovníků, ať již jsou na pracovišti nebo mimo něj. V návaznosti na jednoduché použití, výhodné finanční podmínky a škálovatelnost přináší verze 2.0 firmám ze segmentu SMB nové aplikace zajišťující efektivitu a zvýšení konkurenceschopnosti.

Aastra rozšířila systém o řešení zaměřené na hotelové odvětví, které lze snadno integrovat s produkty Aastra 400 a poskytuje efektivní komunikaci a podporu procesů mezi manažery a zaměstnanci hotelů. Balíček Aastra Hospitality Package pomáhá maximálně využívat dostupné zdroje a umožňuje snadné řízení hotelových aktivit díky informacím snadno dostupným pro pracovníky na recepci – tj. informacím o přesném stavu účtu každého pokoje od ubytovacích detailů až po informace o uskutečněných hovorech. Řešení pro hoteliérský sektor je škálovatelné a splňuje požadavky všech zařízení, od malých penzionů až po luxusní hotely.

Dalším příkladem zaměření nové verze 2.0 Aastra 400 na požadavky specifických odvětví je integrovaná služba pro nahrávání hovorů. Tato služba je odpovědí na rostoucí požadavky profesionálů pracujících v právním a finančním segmentu. Tato jednoduše použitelná funkce je k dispozici podle potřeby nebo může sloužit pro nahrávání všech hovorů.

Sdílení informací je součástí dobré týmové spolupráce a nikdy v minulosti nebylo tak snadné jako dnes. Systém Aastra 400 umožňuje efektivní šíření informací díky službě jednoduchého přeposílání hlasové zprávy dalším členům týmu.

Dále byla přidána funkce pro ohlášení přítomnosti: předdefinované hlasové pozdravy informují externí volající na dostupnost daného pracovníka. Pro profesionálnější vedení hovorů může být Aastra 400 např. integrována s kalendářem Microsoft Outlook přičemž volajícího automaticky upozorní, kdy bude uživatel na schůzce či mimo kancelář. 

„Verzí 2.0 reaguje Aastra 400 na klíčové požadavky v segmentu hoteliérství,“ říká Frederic Boone, manažer společnosti Aastra pro střední a jihovýchodní Evropu. „Naše zaměření na specifická odvětví je postaveno na výrazných přednostech řady Aastra 400, jakou je např. integrace mobility umožňující zvýšení konkurenční výhody.“

„Uvedení řady Aastra 400 a její kompletní sady aplikací pro unified communications (UC) a spolupráci se setkalo se širokou odezvou na trhu. Zcela splnilo naše očekávání a rozšířilo naši přítomnost na dalších trzích. Nová řešení jako Hospitality Package nabízejí nové možnosti bez ztráty základní funkcionality řady Aastra 400: dají se jednoduše obstarat, snadno instalovat, používat a udržovat,“ dodává F. Boone.

Nová verze obsahuje navíc následující vylepšení:

  • Aktualizovaná obslužná aplikace s funkcí drag-and drop pro jednoduché přesměrování příchozích hovorů,
  • Nové karty 32FXS pro zvýšení analogové kapacity (až po 228 analogových linek na jeden uzlový systém),
  • Rozhraní CSTA III XML pro efektivnější integraci aplikací.

Pro více informací navštivte stránky www.aastra.cz a http://www.aastra.cz/aastra-400.htm.

O společnosti Aastra

Aastra Technologies Limited, (“Aastra”) je globální společnost v segmentu podnikových komunikací. Globální centrála společnosti se nachází v kanadském Concordu. Aastra vyvíjí a dodává inovativní komunikační produkty a aplikace pro podnikovou sféru. Globální obchodní aktivity společnosti Aastra zahrnují více než 50 milionů instalovaných linek po celém světě a přímou i nepřímou přítomnost ve více než 100 zemích. Aastra se zaměřuje výhradně na podnikové komunikace a nabízí jedno z nejucelenějších portfolií řešení unified communications, jež jsou individuálně přizpůsobena požadavkům zákazníků. Portfolio produktů zahrnuje funkčně bohaté telefonní systémy pro malé a středně velké firmy, velká, škálovatelná řešení pro velké korporace, integrovaná řešení mobility a call centra, a také široký výběr terminálů. Díky zaměření na otevřené standardy Aastra umožňuje podnikům komunikovat a spolupracovat efektivněji. Více informací o společnosti lze nalézt na http://www.aastra.com

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

odchod do důchodu

Myslíte, že prodloužení věku ochodu do důchodu náš systém spasí? Není hlavní problém v tom, že se nerodí tolik dění a není třeba změnit toto? A divíte se, že se jich rodí tak málo, když je naše životní úroveň tak mizerná a co si budeme nelhávat, pokud máte děti, ještě vám klesne? Nejde mi o to být b...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Návrat koniklece. U Prahy bylo vysazeno sto vzácných rostlin

13:44 AOPK ČR: Návrat koniklece. U Prahy bylo vysazeno sto vzácných rostlin

Koniklec otevřený – květina s něžnými modrofialovými květy, která rozkvétá brzy na jaře, dostává dík…