ČEZ: Odstartovala nová podoba www.cez.cz

11.06.2013 9:04 | Zprávy

Moderní vizuální styl, přehlednost, srozumitelnost a dva weby pod jednou střechou, to je stručná charakteristika nového www.cez.cz.

ČEZ: Odstartovala nová podoba www.cez.cz
Foto: ČEZ
Popisek: Logo ČEZ

Ročně přijde na www.cez.cz téměř 2,5 milionu unikátních uživatelů. Celková návštěvnost čtyřicítky webů Skupiny ČEZ v ČR i v zahraničí vloni premiérově pokořila hranici 7 milionů unikátních uživatelů.
 
Vylepšená prodejní sekce nabízí kompletně přepracovaný katalog produktových řad plynu a elektřiny ČEZ Prodej. Nové kalkulačky cenových nabídek umožňují jednoduše nalézt nejvýhodnější produktovou řadu pro zvolenou spotřebu elektřiny nebo plynu a zároveň ukázat výhodnost naší nabídky oproti konkurenci. Chat s operátorem také doplňuje široké spektrum kontaktních možností Skupiny ČEZ pro zákazníky.
 
Inovovaná sekce informací pro média, investory, o výrobě elektřiny nebo o vzdělávání vytváří bohatý informační zdroj pro novináře, finančníky, pedagogy a studenty i širokou veřejnost.
 
To jsou jen některá z vylepšení, která přináší čerstvě spuštěná nová podoba korporátního webu společnosti ČEZ, vítěze loňského ročníku prestižní soutěže WebTop100 v kategorii Průmysl a energie.
 
Usínat na vavřínech se nevyplácí! Posádka on-line týmu Skupiny ČEZ si je toho dobře vědoma a necelý rok povítězstvístránek v prestižní soutěži WebTop100 v kategorii Průmysl a energie hlásí redesign své vlajkové lodi – webu www.cez.cz.
 
Každý detail prošel diskuzí. „Na nové podobě našich stránek jsme pracovali 5 měsíců. Podařilo se nám vytěžit dostupná data o chování zákazníků na našem webu i know-how našich kolegů a agentur. Výsledkem je jednoduše a srozumitelně prezentovaná nabídka plynu a elektřiny a její symbióza s informačním servisem o širokých aktivitách Skupiny ČEZ,“ říká Pavel Foršt, vedoucí skupiny webové a intranetové prezentace Skupiny ČEZ.
 
Nová prodejní sekce nabídne srozumitelné a přehledné vysvětlení naší nabídky elektřiny a plynu včetně možnosti on-line sjednání. „Naši zákazníci určitě ocení hlavně nové kalkulátory cenových nabídek, které porovnávají všechny naše produktové řady mezi sebou a umožňují názorné srovnání s produkty konkurence a on-line sjednání smlouvy,“ vyzdvihuje hlavní benefity Tomáš Pešek, manažer on-line prodeje společnosti ČEZ Prodej. Pro obsluhu zákazníků je také na webu nasazen chat s operátorem.
 
Za poslední rok přilákaly stránky www.cez.cz více než 2,4 milionu unikátních uživatelů, více než polovina jich byla nových. Podle statistik Google Analytics návštěvníci stráví na webu v průměru přes 3 minuty a třetina se jich pravidelně vrací. Celková návštěvnost všech samostatných webových stránek Skupiny ČEZ, kterých je v devíti jazycích již více než 40, loni poprvé překonala sedmimilionovou hranici.
 
Moderní podoba internetových stránek společnosti ČEZ je postavena na publikačním systému Edee společnosti FG Forrest.
 
Rodina jednotně designovaných webů pro Slovensko, Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko a další současně představujejedinečný původní koncept vícejazyčného webového portálu implementovaného z ČR do celého regionu střední a jihovýchodní Evropy.
 
Osvědčenou aplikací posledního roku je mobilní verze, která umožní aktivní komunikaci zákazníků se službami ČEZ prostřednictvím mobilních telefonů. V PR oblasti se průběžně zkvalitňuje a rozšiřuje tiskový servis a informace z elektráren. Obsahově i návštěvnicky stále roste sekce Vzdělávání určená pro studenty, pedagogy a širokou veřejnost se zájmem o energetiku.
 
Webové stránky společnosti ČEZ se v roce 2012 staly vítězem prestižní soutěže WebTop100 v oboru kategorii Průmysl a energie, když výrazně předčily především všechny své konkurenty z oblasti energetiky. Hodnocení srovnává kvalitu firemních internetových prezentací - jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Stránky ČEZ vítězí v energetické kategorii opakovaně. V roce 2009 byly zároveň první webovou prezentací v historii soutěže, která dokázala obhájit triumf v celkovém žebříčku všech firemních webů v ČR. (Loni poprvé nebyl vyhlašován celkový vítěz soutěže, ale pět nejlepších webů v jednotlivých oborech průmyslu a ekonomiky)
 
Jan Pavlů, tiskový mluvčí ČEZ, a. s.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: ČEZ



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: Veřejné prostranství se zazelenalo v Třebihošti

11:12 Nadace ČEZ: Veřejné prostranství se zazelenalo v Třebihošti

Veřejné prostranství mezi školkou a obecním úřadem v Třebihošti zkrášlilo 52 nově vysazených stromků…