„Nová grafická podoba Statistiky&My je mnohem atraktivnější. Věřím, že přiláká zájem mnoha nových čtenářů a že se bude líbit i našim stávajícím příznivcům. Časopis slouží zejména ke statistické osvětě a nový vzhled k tomu přispívá. Statistiku totiž prezentuje jako živý, moderní a zajímavý obor,“ sdělil předseda ČSÚ Marek Rojíček.
Obálka nabízí jednodušší koncept s více obrazovými prvky a upoutávkami na aktuální obsah čísla. „Titulní strana vychází z potřeb distribuovaných informací a z moderní informační grafiky, která směruje čtenáře rychle a přehledně k tématům, která v časopise hledá. Tomu odpovídá i modernizace sekcí a rubrik časopisu s prioritou přehlednosti a úplnosti zprostředkovaných dat a informací,“ uvádí marketingový specialista Milan Kašík, autor návrhu nového layoutu.
Text na vnitřních stranách je nyní rozdělen do pěti sloupců, což umožňuje variabilnější práci s textem a obrazovou složkou. Nově jsou u jednotlivých článků zveřejňovány i fotografie autorů.
Úprav se dočkal také obsah časopisu. Novou pravidelnou rubrikou je anketa mezi pěti respondenty z řad odborné veřejnosti, která se věnuje aktuální otázce spojené s tématem vydání.
Grafická podoba magazínu se mění po pěti letech. Navazuje na rozhodnutí redakce zachovat konkurenceschopnost Statistiky&My mezi jinými periodiky. „Reagujeme na změny v oblasti médií a na aktuální vývoj vydavatelských trendů. Chceme jít s dobou, a proto i prostřednictvím grafiky ukazujeme, že jsme moderní úřad a že o statistice lze informovat poutavým způsobem,“ doplnil ředitel odboru vnější komunikace ČSÚ a šéfredaktor Michal Novotný.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV