Česká spořitelna zrušila hlasový automat na své informační lince

15.05.2013 8:08 | Zprávy

Česká spořitelna na konci dubna 2013 zrušila hlasový automat na své informační lince 800 207 207.

Česká spořitelna zrušila hlasový automat na své informační lince
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

 

Nyní je klient ihned po uvítací hlášce přepojen na operátora, který vyřídí jeho požadavek nebo ho přepojí na vybraného specialistu. Hovor klienta je tak průměrně o 25 vteřin kratší. V roce 2012 přijali telefonní bankéři České spořitelny více než 2,23 milionu telefonických hovorů od klientů, za první čtyři měsíce letošního roku to bylo více než 830 tisíc hovorů. 
 
Hlasový automat ruší Česká spořitelna na základě průzkumu mezi klienty, ze kterého vyplývá, že klienti preferují okamžité přepojení na operátora a vnímají komunikaci s automatem jako zbytečně zdlouhavou. Během přibližně měsíčného pilotního provozu bez hlasového automatu (který běžel od konce března 2013) to potvrzují také velmi pozitivní reakce klientů.
 
Česká spořitelna neustále zlepšuje komunikaci a obsluhu klientů. Vedle zrušení hlasového automatu představí v nejbližších dnech další novinku, která klientům ušetří čas. V pilotním provozu na cca 25 bankomatech a platbomatech banka zruší obrazovku pro volbu jazyka. Po vložení karty se tak objeví rovnou obrazovka vyzývající klienta k zadání PIN kódu. Možnost volby jazyka zůstane pouze v dolním rohu této obrazovky. Klienti tak vyřeší své záležitosti v bankomatu o několik vteřin rychleji. Pokud bude ohlas klientů pozitivní, Česká spořitelna takto upraví všech svých téměř 1 500 bankomatů a platbomatů. 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

odchod do důchodu

Myslíte, že prodloužení věku ochodu do důchodu náš systém spasí? Není hlavní problém v tom, že se nerodí tolik dění a není třeba změnit toto? A divíte se, že se jich rodí tak málo, když je naše životní úroveň tak mizerná a co si budeme nelhávat, pokud máte děti, ještě vám klesne? Nejde mi o to být b...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

11:12 Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

Generální finanční ředitelství (GFŘ) začalo používat nový nástroj pro zlepšení správy daní a komunik…