Česká televize je nejsledovanější TV skupinou prvního pololetí, roste i v návštěvnosti webu

10.07.2021 9:50 | Zprávy

Česká televize je za první pololetí letošního roku s výrazným náskokem nejvyhledávanější televizní skupinou na tuzemském trhu, během něhož dosáhla na nejlepší pololetní výsledek od roku 1998.

Česká televize je nejsledovanější TV skupinou prvního pololetí, roste i v návštěvnosti webu
Foto: Hans Štembera
Popisek: Budova České televize, ilustrační foto

Diváci ji upřednostňují v rámci celého dne i v hlavním vysílacím čase. V červnu se pak významně dařilo programu ČT sport, pro který to byl nejlepší letošní měsíc. Výrazný nárůst zaznamenal také web sportovního kanálu i další internetové stránky České televize.

Za první pololetí tohoto roku je Česká televize s celkovým podílem na publiku 32,77 % jednoznačně nejvyhledávanějším televizním vysílatelem u nás. A to jak v rámci celého dne, kde dosáhla na nejlepší výsledek posledních dvaadvaceti let, tak i v době prime-time (19-22 hodin) s celkovým podílem 31,87 % a nejlepším výsledkem od roku 2003. V průměru svým vysíláním ČT týdně oslovuje 7,5 milionu diváků starších čtyř let.

Významně se v uplynulém měsíci dařilo stanici ČT sport. Diváci v červnu vyhledávali především vyřazovací zápasy hokejového šampionátu z lotyšské Rigy a probíhající mistrovství Evropy ve fotbale. Tradičně sportovní fanoušci upřednostňují zápasy s českou účastí. Nejsledovanější bylo hokejové utkání Česko – Finsko, které si nenechalo ujít 1,52 milionu diváků (ve skupině 4+). Z fotbalového EURA potom osmifinálový zápas s Nizozemskem s 1,12 milionu diváků (ve skupině 4+). Oblibě se těší i web ČT sport. Jen v červnu jej navštívilo bezmála 1,4 milionu reálných uživatelů, vůbec nejvíce za poslední dva roky.

Trend zvyšující se návštěvnosti internetových stránek České televize potvrzuje i hlavní web vysílatele. V období od ledna do června tohoto roku je o 11 % nad rokem předchozím, jenž byl svou návštěvností rekordní. Za uplynulý měsíc na hlavní stránku přišlo celkem 3,5 milionu uživatelů, kteří si zobrazili téměř 55 milionů stránek. Nárůst ve srovnání s loňským rokem letos zaznamenává také iVysílání (+26 % nad průměrným měsícem v roce 2020), web ČT edu (+40 %), web ČT art (+19 %) nebo web Déčka (+17 %).

(zdroj: ATO-Nielsen Admosphere, čtvrtek 1. 7. 2021, živá + TS0-3; NetMonitor; GA)

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

FactChecking BETA

Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.

Přezkoumat
Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Výdaje na příspěvek na bydlení vzrostly loni na dvojnásobek

11:27 Český statistický úřad: Výdaje na příspěvek na bydlení vzrostly loni na dvojnásobek

V roce 2023 se v Česku na příspěvek na bydlení z dávek státní sociální podpory vyplatilo 17,9 miliar…