České dráhy zahájily prodej Včasných jízdenek Evropa také do Bruselu

09.08.2016 16:30 | Zprávy

Z Prahy do Bruselu nebo Lutychu (Liege) rychlovlaky ICE již od 580 Kč. České dráhy rozšířily ve spolupráci se zahraničními partnery prodej levných Včasných jízdenek Evropa do dalších zemí, jako je Francie a Belgie. Na eShopu Českých drah je nyní možné pořídit Včasné jízdenky na DB IC Bus z Prahy do Paříže nebo na vlakové spoje z Prahy do Bruselu. Levné vlakové / autobusové jízdenky je možné koupit i do mnoha jiných destinací v deseti státech Evropy.

České dráhy zahájily prodej Včasných jízdenek Evropa také do Bruselu
Foto: red
Popisek: ČD - logo

Novinkou v nabídce Včasných jízdenek Evropa je prodej jízdenek na spoje ICE International z Frankfurtu nad Mohanem a Kolína nad Rýnem do Liège a Bruselu. Přímé jízdenky lze zakoupit pro cesty z obvyklých mezinárodních stanic v celé České republice pro 1. i pro 2. třídu.

„Cestující při odjezdu rychlíkem vyšší kvality Egrensis po šesté hodině ráno z Prahy do Chebu a dalšími spoji přes Norimberk a Frankfurt nad Mohanem přijede do Bruselu v půl šesté odpoledne, tedy za přibližně 11 hodin. Podstatnou část cesty přitom podnikne v komfortních rychlovlacích ICE včetně jízdy po nejrychlejší německé trati z Frankfurtu do Kolína nad Rýnem, kde vlak uhání třísetkilometrovou rychlostí. Cena jízdenky bez rezervací, které doporučujeme, ale nejsou nezbytné, začíná na 580 Kč,“ říká Michal Štěpán, člen představenstva Českých drah odpovědný za osobní dopravu. Podobné jízdenky z Plzně (přes Cheb) nebo z Ústí nad Labem (přes Děčín) stojí od 524 Kč. V 1. třídě je možné jízdenku Praha – Brusel přes Cheb a Norimberk koupit od 1076 Kč.

České dráhy nabízejí na eShopu také další letošní novinku v podobě komfortního autobusového spoje DB IC BUS z Prahy do Paříže. Autobus odjíždí od pražského hlavního nádraží po druhé hodině odpolední a do Paříže na Porte Maillot přijíždí druhý den ráno v půl sedmé. Cena jízdenky je od 524 Kč.

České dráhy v současnosti nabízejí zvýhodněné Včasné jízdenky Evropa do mnoha destinací v 10 státech Evropy. Jsou mezi nimi také například dánská Kodaň a Aarhus (od 1628 Kč), slovinská Lublaň (od 1076 Kč), švýcarská Basilej a Curych (od 1 297 Kč), maďarská Budapešť (od 552 Kč) a velké množství destinací v Polsku, na Slovensku, v Rakousku a v Německu. Například jízdenka z Prahy do Varšavy stojí od 745 Kč, z Prahy do Vídně nebo do Bregenz až u Bodamského jezera od 524 Kč a z Prahy do Berlína od 386 Kč, do vzdálenějších míst, jako je Frankfurt nad Mohanem (přes Cheb), pak stojí jízdenka od 442 Kč. Cesta přitom zahrnuje i úseky obsluhované komfortními vysokorychlostními vlaky jako jsou ICE nebo railjet. Všechny uvedené ceny jsou z Prahy, pokud v textu není uvedeno jinak.

Včasné jízdenky Evropa nabízejí levné cestování po Evropě. Podobně jako u levných letenek je jejich cena nejvýhodnější při nákupu s velkým předstihem, a to dle cílové destinace 60 až 90 dní před odjezdem. Jízdenky jsou vázány na konkrétní přeshraniční spoj mezi ČR a sousední zemí a nelze je vrátit ani vyměnit. Jízdní doklady zakoupené na eShopu ČD jsou nepřenosné. Prodej jízdenek končí zpravidla 1 den před odjezdem nebo po vyprodání daného kontingentu.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

odchod do důchodu

Myslíte, že prodloužení věku ochodu do důchodu náš systém spasí? Není hlavní problém v tom, že se nerodí tolik dění a není třeba změnit toto? A divíte se, že se jich rodí tak málo, když je naše životní úroveň tak mizerná a co si budeme nelhávat, pokud máte děti, ještě vám klesne? Nejde mi o to být b...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Priority pro mandát nové Evropské komise

16:33 Hospodářská komora: Priority pro mandát nové Evropské komise

Evropská unie při tvorbě klimatické politiky musí brát v úvahu celosvětové dopady svých opatření. Př…