CzechTourism: Současná virtuální pomoc českému lázeňství v zahraničí je devizou do budoucna

13.03.2021 21:38 | Zprávy

Virtuálním workshopem pro litevské partnery zahájila agentura CzechTourism sérii on-line akcí na podporu lázeňského produktu. Přes eventovou platformu Eventtia se včerejšího webináře zúčastnilo deset českých lázeňských subjektů, pět desítek zástupců litevských cestovních kanceláří a médií a proběhlo přes šedesát schůzek.

CzechTourism: Současná virtuální pomoc českému lázeňství v zahraničí je devizou do budoucna
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Na přípravě akce spolupracovala agentura CzechTourism se zastupitelským úřadem ČR v Litvě a Ministerstvem zahraničních věcí ČR v rámci projektu PROPED. Další webinář proběhne v březnu pro ruský trh.

Dva týdny před prezentací dostali všichni účastníci podrobné informace o českém lázeňství a aktuální nabídce lázeňských a wellness služeb v litevštině. „I díky tomu se podařilo sjednat šedesát jedna schůzek, což považuji za velký úspěch,“ hodnotí webinář Ivana Bílková ředitelka zahraničního zastoupení agentury CzechTourism Polsko s působností pro Litvu a Lotyšsko a dodala: „Litva je pro českou republiku perspektivní trh i v této komplikované době. Litevci cestují především auty a vyhledávají to, co jim v Litvě chybí – širokou paletu památek UNESCO, městskou turistiku, hrady, zámky a hory. Mohou být mezi prvními, kdo se po odeznění pandemie do České republiky vrátí. Z našich účastí na veletrhu víme, že Litevci znají v České republice více míst než jen Prahu a rádi objevují nová. Pokud někam přijedou, tak zůstávají několika dnů a doslova pročešou okolí. Věřím, že lepší informovanost o českém lázeňství povede v budoucnu mezi litevskými turisty k většímu zájmu o tyto služby,“ doplnila.

Lázeňství patří mezi významná odvětví cestovního ruchu a je dlouhodobě jedním z TOP marketingových produktů agentury CzechTourism a současné aktivity jej udržují v povědomí zahraničních nákupčích. Vloni díky Covid-19 poklesla návštěvnost lázní oproti roku 2019 o 41 % (ČSÚ, hosté v LUZ). „Situaci na českém trhu výrazně pomohla stimulace poptávky prostřednictvím státních lázeňských voucherů (https://www.kudyznudy.cz/dolazni), jejichž platnost byla prodloužena i do letošního roku. Dvaceti procentní propad návštěvnosti českých klientů nebyl proto ve srovnání s poklesem návštěvnosti zahraničních hostů (-66 %) tak ohromný. V regionálním měřítku výpadek zahraničních hostů pak nejvíce zasáhl Karlovarský kraj,“ uvedla Iveta Jakoubková, produktová manažerka pro lázeňství agentury CzechTourism.

V roce 2019 přijelo do České republiky 71 728 litevských turistů, což bylo v porovnání s rokem 2018 o 8,8 % více. V průměru v české republice strávili tři noci. V loňském roce se v hromadných ubytovacích zařízení v České republice ubytovalo 11 275 Litevců.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

odchod do důchodu

Myslíte, že prodloužení věku ochodu do důchodu náš systém spasí? Není hlavní problém v tom, že se nerodí tolik dění a není třeba změnit toto? A divíte se, že se jich rodí tak málo, když je naše životní úroveň tak mizerná a co si budeme nelhávat, pokud máte děti, ještě vám klesne? Nejde mi o to být b...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

11:12 Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

Generální finanční ředitelství (GFŘ) začalo používat nový nástroj pro zlepšení správy daní a komunik…