Současně s ní běží na zahraničních trzích také vánoční video spot z České republiky na YouTube. Jako první viděli vánoční video s mottem ‚Uvidíme se v roce 2021‘ ve Spojených státech, kde běží od 7. prosince na jedné z nesledovanějších amerických televizních stanic ABC TV a na velkoplošné obrazovce ABC TV na Times Square v New Yorku.
„Chceme Českou republiku udržet v povědomí potenciálních turistů, kteří – bude-li se pandemická situace vyvíjet pozitivně – by nás mohli navštívit v letní sezóně příštího roku. Proto kombinujeme kampaň s vánočním spotem a přáním hezkých svátků s představením těch nejlepších jarních a letních destinací. Výzkumy, které máme k dispozici, naznačují, že sentiment pro cestování mezi lidmi neklesá, spíše naopak. Jakmile to bude opět bezpečné, lidé budou chtít vyjet na dovolenou a Česká republika chce být na ten jistě tvrdý budoucí konkurenční boj o turistu připravená,“ komentuje František Reismüller ředitel odboru zahraničních zastoupení a B2B spolupráce agentury CzechTourism.
Vánoční imageová kampaň poběží na zahraničních trzích do 10. ledna příštího roku. Kampaň představující jarní a letní turistické cíle, které si zvolily všechny kraje České republiky, je propojena s internetovou stránkou, propagující turistické cíle v České republice (ZDE), a je naplánována do konce února. Do konce ledna poběží kampaň s tím nejlepším z České republiky také na sousedních trzích, kde kvůli nepříznivé epidemiologické situaci nahradila kampaň lákající turisty na české hory, lázně a adventní trhy.
Anglickou verzi vánočního spotu naleznete ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva