CzechTourism spouští novou kampaň – Česko naše destinace

03.10.2015 17:20 | Zprávy

Projekt agentury CzechTourism s názvem Česko - naše destinace je inspirativním rozpracováním kampaně Česko - země příběhů.

CzechTourism spouští novou kampaň – Česko naše destinace
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem je motivovat milovníky turismu k výletům po České republice a ukázat ji jako zajímavé místo pro dovolenou s nabídkou kvalitních služeb. Součástí projektu je vytvoření inspirativní příběhové domény www.ceskozemepribehu.cz, mobilní aplikace, které jsou již v provozu, i fotosoutěž pro veřejnost.

„Z výsledků průzkumu, který si CzechTourism nechal zpracovat ještě před začátkem letní turistické sezóny, vyplynulo, že Česká republika je pro české turisty atraktivní destinací s významnými klady, mezi které patří menší finanční náročnost pobytu, absence jazykové bariéry, ale i bezpečnost destinace, která může při rozhodování hrát významnou roli u tuzemských i zahraničních turistů. Necelých 40 procent dotázaných navíc uvedlo, že poznávání turistických cílů Čech, Moravy a Slezska je pro ně letos lákavější než turistické cíle v zahraničí,“ uvedla Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.

Projekt Česko - naše destinace propaguje tuzemské turistické destinace pomocí poutavých příběhů, po jejichž stopách může návštěvník cestovat. Destinace by tak neměly být pouhým místem návštěvy, ale prostorem pro inspiraci a poznávání. Jedině v Česku - zemi příběhů mohou lidé prožít svůj jedinečný příběh. Cestovatelé, kteří na svých výletech a dovolených pořídí zajímavé snímky českých hor, se navíc mohou zapojit do fotosoutěže o hodnotné ceny, v jejíž porotě zasedne známý fotograf Tomáš Třeštík.

Komunikační kampaň probíhá od září do prosince 2015 a je financována v rámci projektu IOP Česko – naše destinace, který vznikl na podporu domácího cestovního ruchu. Kampaň, která je realizována prostřednictvím tisku, TV, online prostředí, ale i outdoorových nosičů v MHD, je doplněna monitoringem domácího cestovního ruchu i efektivity aktivit samotného projektu a zároveň podrobnou analýzou návštěvnosti horských středisek ČR.

Cílem projektu Česko – naše destinace je zvýšit motivaci domácích turistů k cestování po České republice a rozšířit jejich povědomí o nabídce a kvalitě služeb domácího cestovního ruchu. K naplnění těchto cílů pomůže i partnerství s Českým systémem kvality služeb a Asociací horských středisek ČR.

Nechte se inspirovat příběhy z jednotlivých turistických oblastí ČR na www.ceskozemepribehu.cz a odhalte kouzlo tuzemské dovolené.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

17. listopad

Dobrý večer, pane Zdechovský, chci se zeptat, jak se díváte na prohlášení našeho vrcholného politika, cituji: Ne každý názor musíme respektovat a ne každý názor je stejně "hodnotný"? 35 let po revoluci je schopen toto říci do rozhovoru nás premiér? Opravdu? Svůj názor raději vyjadřovat nebudu, ale ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo vnitra: Listina základních práv a svobod nebo zákon o zániku ČSFR. Česko má nové archivní kulturní památky

22:08 Ministerstvo vnitra: Listina základních práv a svobod nebo zákon o zániku ČSFR. Česko má nové archivní kulturní památky

Seznam mimořádně významných archiválií České republiky se rozšířil o pět nových archivních kulturníc…