DPP připravil na svém webu další sérii anket pro cestující

11.05.2013 20:32 | Zprávy

Neustálé zlepšování kvality nabízených služeb a získání zpětné vazby od cestujících. To jsou hlavní cíle anket, které mohou cestující pražské MHD vyplnit na webových stránkách Dopravního podniku hl. m. Prahy (DPP) během května a června letošního roku. Letošní ankety se zaměří na spokojenost zákazníků s dopravou a s péčí, která je jim věnována. Nyní se díky anketám vyměňují sedačky v tramvajích a autobusech, v minulosti se odstranil černý výlep ve vozech metra.

DPP připravil na svém webu další sérii anket pro cestující
Foto: Hans Štembera
Popisek: Centrální dispečink městské dopravy

První část anket v jarních měsících, a to od 9. do 25. května, se týká spokojenosti zákazníků s včasností spojů, přestupy a navazování linek, nočního a víkendového provozu. Od 27. května do 10. června se ankety zaměří na možnosti nákupu jízdného, ceny jízdného, validátory a informační kanály o dopravě.

Cestující mohou vyplňovat anketu na internetových stránkách DPP na www.dpp.cz/anketa . Během podzimu 2013 pak proběhne druhá část anket. Výsledky jarní části anket by měly být známy do konce června.

„Do Dopravního podniku jsem vstupoval s vizí kvalitní péče o zákazníky. Ankety vidím jako rychlý nástroj, který primárně využíváme ke zlepšování našich služeb. Díky nim měníme nyní kupříkladu textilní sedačky v dopravních prostředcích za dřevěné a koženkové a v minulosti jsme odstranili černý výlep v metru.

Letos se zaměříme na další oblasti, které bychom chtěli v brzké době změnit či upravit,“ uvedl Milan Křístek, generální ředitel DPP.

Na základě nespokojenosti cestujících s textilním čalouněním se DPP rozhodl postupně vyměňovat sedačky za dřevěné a plastové v tramvajích a za koženkové v autobusech. DPP má v současnosti ve svém majetku 919 tramvají, z nichž 612 má textilní sedačky. V tramvajích nyní probíhá výměna textilních sedáků za plastové, tato změna se týká přibližně 350 vozů. Je předpoklad, že do roku 2018 bude 90 % sedaček v tramvajích dřevěných nebo plastových.

Autobusy jsou s výměnou sedaček již dále. Z přibližně 1 241 autobusů v majetku DPP jich je více než 60 % vybaveno koženkovými sedáky (769), textilní čalounění nalezneme pak ve 472 autobusech. Ze 472 vozů jich je 141 starších typů, u kterých výměna sedadel za koženkové proběhne co nejdříve.

Výměna sedaček není jediným počinem, který se na základě anket uskutečnil. V minulosti to bylo kupříkladu odstranění černého výlepu v metru. Od jednorázového vyčištění, které vyšlo na přibližně půl milionu korun a které DPP doprovodil edukační kampaní v metru, se černý výlep v metru téměř neobjevuje. Díky tomu se začíná i zvyšovat zájem legálních inzerentů o reklamní prostory ve vozech metra a cestování se stalo příjemnějším.

Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost

Dopravní podnik hl. m. Prahy, a.s. je největším dopravcem zajišťujícím městskou hromadnou dopravu v České republice. Obsluhuje celkem 150 autobusových linek, dále 21 denních a 9 nočních tramvajových linek a 3 linky metra. V roce 2012 bylo ve vlastnictví společnosti 1 247 autobusů, 931 tramvajových vozů a 730 vozidel metra. Společnost ročně přepraví více než miliardu osob a ujede 166 374 000 kilometrů. Podnik má 10 562 zaměstnanců, z toho 4 175 tvoří řidiči MHD. Jediným akcionářem Dopravního podniku je hlavní město Praha, množství dopravních spojů a jízdní řády v Praze určuje společnost ROPID (Regionální organizátor Pražské integrované dopravy). Více informací o Dopravním podniku naleznete na http://www.dpp.cz.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Magistrát hl.m. Prahy

Podrývají naši demokracii lživou propagandou a falešnými sliby

Dobrý den, jestli vás chápu dobře, považujete se za demokraty. Přijde vám ale demokratické a také nějak prospěšné, když haníte všechny, kteří mají jiný názor než vy? Mám také dojem, že tato vláda se s těmi, co mají jiný názor vůbec nebaví, jen je onálepkuje. To myslíte, že je ta cesta, jak čelit pro...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

11:12 Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

Generální finanční ředitelství (GFŘ) začalo používat nový nástroj pro zlepšení správy daní a komunik…