Era: Stále více lidí vybírá hotovost na pokladnách obchodů

11.05.2013 19:40 | Zprávy

Klienti Ery mají službu CashBack čím dál víc v oblibě. V loňském roce si jejím prostřednictvím odnesli z pokladen českých obchodů téměř 196 milionů korun v hotovosti. Meziročně využití této praktické služby vzrostlo o více než dvacet procent, mezi lety 2010 a 2011 činil nárůst dokonce čtyřicet procent.

Era: Stále více lidí vybírá hotovost na pokladnách obchodů
Foto: erasvet.cz
Popisek: Era

 

„Dle statistik nejvíce Čechů podniká kratší cesty po republice právě mezi dubnem a červnem a může se jim kdykoli stát, že potřebují hotovost na místech, kde se normálně nepohybují. Přitom drobně nebo více nakupují, vyrazí za zábavou nebo vyřizují jiné záležitosti, ke kterým je třeba hotovost. CashBack je pak vítanou možností, jak se k penězům dostat i na malých městech a venkově, kde není po ruce bankomat. Nejčastěji si tímto způsobem loni klienti Ery vybírali částku 1500 korun, průměrná výše pak činila 1246 korun,“ říká Patrik Šálek, výkonný manažer Řízení karet ČSOB a Ery.

CashBack - základní informace

·         Služba umožňuje vybrat hotovost u pokladen ve všech obchodech, které jsou označeny logem CashBack
·         Pro vybrání hotovosti lze použít jakoukoliv kartu ČSOB, Ery a Poštovní spořitelny
·         Využití CashBacku je jednoduché – při placení platební kartou za nákup ve výši alespoň 300 Kč stačí požádat pokladní o vydání hotovosti až do výše 1500 Kč
·         Využití je zdarma
·         Vždy je nutné zadat PIN

CashBack je dostupný např. v řetězcích Albert, Albert hypermarket, ve vybraných prodejnách COOP nebo v síti čerpacích stanic EuroOil (Čepro a. s.).

Od 1. května do 30. června 2013 je navíc využití služby spojeno se zajímavou prémií. Prvních 3 333 klientů, kteří v uvedeném období využijí ve vybraných prodejnách COOP službu CashBack minimálně třikrát, získá od Ery dárkovou poukázku (Dárkový pass Sodexo) v hodnotě 100 korun.

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Marian Jurečka byl položen dotaz

odchod do důchodu

Myslíte, že prodloužení věku ochodu do důchodu náš systém spasí? Není hlavní problém v tom, že se nerodí tolik dění a není třeba změnit toto? A divíte se, že se jich rodí tak málo, když je naše životní úroveň tak mizerná a co si budeme nelhávat, pokud máte děti, ještě vám klesne? Nejde mi o to být b...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

11:12 Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

Generální finanční ředitelství (GFŘ) začalo používat nový nástroj pro zlepšení správy daní a komunik…