Hyundai v dubnu druhou nejprodávanější značkou v ČR

12.05.2013 17:03 | Zprávy

Přestože trh osobních automobilů v dubnu zaznamenal meziroční pokles o 9,2%, prodeje značky Hyundai meziročně vzrostly a je druhou nejprodávanější značkou na českém trhu.

Hyundai v dubnu druhou nejprodávanější značkou v ČR
Foto: red
Popisek: Hyundai

 

V dubnu si vozy Hyundai koupilo 1 532 zákazníků a podíl značky Hyundai na trhu v ČR činí 10,2%. Za první čtyři měsíce letošního roku se prodalo v ČR 5 113 vozů Hyundai. Nejvyšší tržní podíl (18,7%) drží Hyundai na trhu soukromých zákazníků. Ti si za první čtyři měsíce letošního roku koupili 3 121 vozů značky Hyundai.
 
Nejprodávanějším modelem značky byl v dubnu model i30, kterého se prodalo 441 kusů a jeho podíl na trhu činí 15,7%. Model Hyundai ix20 je dlouhodobě nejprodávanějším vozem v segmentu MPV. V dubnu si tento model pořídilo 378 zákazníků a jeho tržní podíl je téměř 32%. Nejprodávanějším modelem v segmentu nižší střední SUV je nejen za první čtyři měsíce letošního roku ale i v dubnu model Hyundai ix35. V dubnu se prodalo 209 vozů tohoto modelu a jeho tržní podíl činí 17,2%.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Lenka Knechtová byl položen dotaz

bydlení

Vámi kritizovaná digitalizace stavebního řízení je podle mě zanedbatelný problém v porovnání s tím, že má ČR problém s nedostatkem bydlení, které, když už je, tak je pro většinu smrtelníků nedostupné. A upřímně nemám dojem, že když jste byli ve vládě, že jste problém nějak řešili. Můj dotaz tak zní,...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

11:12 Finanční správa: Daňové echo – Moderní přístup k efektivní správě daní

Generální finanční ředitelství (GFŘ) začalo používat nový nástroj pro zlepšení správy daní a komunik…