Jan Müller ředitelem odboru Marketingová komunikace České spořitelny

19.05.2013 9:35 | Zprávy

Odbor Marketingová komunikace České spořitelny řídí od 15. května 2013 Jan Müller. Bude zodpovídat za retailovou marketingovou komunikaci značky Česká spořitelna včetně jejích dceřiných společností.

Jan Müller ředitelem odboru Marketingová komunikace České spořitelny
Foto: Archiv
Popisek: Česká spořitelna - logo

 

Do České spořitelny přichází Jan Müller (ročník 1970) z mediální agentury OMD Czech, kde zastával pozici Client Service Director. Předtím působil jako marketingový ředitel v TV Prima. Je ženatý a má dvě děti.
 
„Osobně chci přinést komplexní přístup ke komunikaci - využít synergie všech komunikačních nástrojů a kanálů s cílem dosáhnout maximálně integrované a efektivní komunikace. Potenciál České spořitelny a lidí, kteří v ní pracují, je obrovský. Chci pomoci ho směrem ke klientům České spořitelny plně rozvinout,“ řekl Jan Müller.
 
Jan Müller vystudoval ekonomii, marketing a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Priority pro mandát nové Evropské komise

16:33 Hospodářská komora: Priority pro mandát nové Evropské komise

Evropská unie při tvorbě klimatické politiky musí brát v úvahu celosvětové dopady svých opatření. Př…