Kovosvit MAS: Nový e-shop zrychlí zákazníkům běžné opravy obráběcích strojů

18.12.2018 10:53 | Zprávy

Běžné pozáruční opravy a údržbu obráběcích strojů zefektivní nový e-shop. Zákazníci Kovosvitu MAS si v něm objednají náhradní díly, ale například také filtry či mazací prostředky a divize Servis jim je nejpozději do 48 hodin od objednání doručí.

Kovosvit MAS: Nový e-shop zrychlí zákazníkům běžné opravy obráběcích strojů
Foto: Kovosvit MAS
Popisek: Kovosvit MAS

Cílem e-shopu je zefektivnit distribuci náhradních dílů. Zákazníci navíc dostanou informaci, jaké úkony si mohou na stroji učinit sami. Servisním technikům Kovosvitu se tak uvolní ruce ke složitějším operacím u zákazníků. Dokonce firma plánuje, že u vybraných obráběcích center začne garantovat zkrácení doby do zahájení opravy od nahlášení potíží.

„Rádi bychom umožnili zákazníkům, aby základní údržbu stroje prováděli sami a aby se jim vyplatilo, že se o ně starají. Týká se to samozřejmě pozáručního servisu a úkonů, které si dokáže udělat každá obsluha stroje,“ uvedl Miroslav Smolák, ředitel servisu Kovosvitu MAS, a dodal: „Za období pěti let jsme vytipovali na pět set položek, které se pravidelně nakupují, které by si mohl zákazník pořídit sám a na stroji vyměnit. V současnosti zahajujeme testovací provoz se zhruba 80 položkami. Od zákazníků bychom rádi získali zpětnou vazbu a po zhruba měsíci počet položek navýšili.“

Během testovacího provozu poskytne Kovosvit MAS na všechny položky objednané přes nový e-shop 10% slevu. Firma oslovila vytipované zákazníky, aby služby e-shopu otestovali. Přihlásit se do něj může každý zákazník, který má od Kovosvitu zakoupený obráběcí stroj. Kovosvit garantuje, že položku objednanou prostřednictvím e-shopu doručí k zákazníkovi do 48 hodin. Distribuce za těchto pravidel platí pro celou Českou a Slovenskou republiku. Zákazníci mohou e-shop vyzkoušet na stránce www.kovosvit.shop.

„Kromě e-shopu samozřejmě zůstává k dispozici i současný systém objednávek, protože již od některých zákazníků víme, že jim více vyhovuje. Naším cílem ale je, aby zákazníci pochopili, že prostřednictvím e-shopu bude objednávání položek snazší a rychlejší. Pokud se to podaří, přesuneme postupně jednoduchý stoeurový byznys na e-shop, zákazníci se osamostatní a my získáme větší prostor k tomu, abychom u nich mohli realizovat složitější opravy,“ upřesnil Miroslav Smolák.

Zavedením e-shopu vznikne potřeba na doplnění týmu, který zajišťuje back office, tedy pracovníků vyřizujících objednávky. Tým dalších deset lidí technicky zpracovává nahlášené poruchy, vytipuje náhradní díly a způsob opravy stroje. Toto následně předají servisním pracovníkům, kterých má na teritoriu Čech a Moravy Kovosvit MAS dvacet. Na Slovensku má Kovosvit nasmlouvanou servisní společnost TCP Technology MAS. Obchodní a servisní zastoupení má Kovosvit MAS v Polsku, kde funguje jeho dceřiná společnost. V dalších zemích Kovosvit spolupracuje s lokálními distributory.

„Protože věříme, že e-shop začne brzy fungovat a plnit svou roli, máme na příští rok cíl a již i sestavený tým, díky kterému chceme u strojů MCU dokázat nástup na opravu k zákazníkovi do 24 hodin od nahlášení poruchy stroje. Pětiosá centra MCU jsme si vybrali proto, že jde o naši vlajkovou loď, a pro zákazníky tyto stroje vykonávají složitější operace. Každý prostoj je proto zákonitě dražší a je větší tlak na to, aby se tyto prostoje zmenšovaly,“ doplnil Miroslav Smolák.

Pokud se splní očekávání a zákazníci e-shop přijmou, plánuje Kovosvit MAS do budoucna také vytvoření jeho jazykových mutací. Základem bude angličtina a polština, firma ale počítá i s dalšími jazykovými mutacemi. Důležitá bude v tomto ohledu domluva s distributory, který Kovosvit MAS v příslušných zemích zastupují. Ti také řeší základní servis. Na komplikovanější opravy nebo v situaci, že lokální partner kapacitně nestíhá, vyjíždějí za zákazníky do zahraničí servisní technici z Kovosvitu.

O společnosti Kovosvit MAS, a. s.
Společnost má téměř osmdesátiletou tradici ve výrobě a vývoji obráběcích strojů. Je nositelem mnoha ocenění za technický přínos ve vývoji obráběcích strojů v České republice. Svým výrobním sortimentem se orientuje hlavně na subdodavatele pro automobilový, energetický, letecký a strojírenský průmysl. Kovosvit MAS nabízí svým zákazníkům komplexní služby, individuální řešení, flexibilitu a výrobky té nejvyšší kvality. V září roku 2016 vstoupila do Kovosvitu MAS jako strategický investor společnost INDUSTRY INNOVATION. Přestože INDUSTRY INNOVATION spolupracuje s holdingem CZECHOSLOVAK GROUP, působí samostatně a není členem tohoto holdingu, do něhož nepatří ani organizačně ani z hlediska manažerských procesů.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Jako fakt?

Fakt vám máme věřit, že vám skoro půl roku chodí na účet navíc desetitisíce a vy si toho vůbec nevšimnete? A jestli to je pravda, tak se nedivím, že je ve financování Prahy a dopravy takový bordel - viz např. v DP nebo třeba oprava Baranďáku, která se pěkně prodražila

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: Detašované pracoviště FJFI ČVUT se dočkalo modernizace počítačové  učebny

19:39 Nadace ČEZ: Detašované pracoviště FJFI ČVUT se dočkalo modernizace počítačové učebny

Velké modernizace se dočkala počítačová učebna detašovaného pracoviště ČVUT v Děčíně. Na Fakultě jad…