Letiště Praha otevírá hotel AeroRooms a navyšuje kapacity svých letištních salonků

14.09.2019 15:06 | Zprávy

Letiště Praha otevřelo hotel AeroRooms, který nabízí celkem čtrnáct pohodlných nově rekonstruovaných pokojů přístupných z veřejné i neveřejné části letiště.

Letiště Praha otevírá hotel AeroRooms a navyšuje kapacity svých letištních salonků
Foto: Archiv
Popisek: Letiště Praha - logo

Prostory jsou určené jak pro tranzitní cestující, tak pro klienty, kteří potřebují využít krátkodobého ubytování v blízkosti terminálů. Ve stejné době probíhá na Letišti Praha také postupná rekonstrukce letištních salonků, která zdvojnásobí jejich kapacity a zvýší komfort pro cestující.

Hotel AeroRooms vznikl na místě bývalého volnočasového prostoru Rest&Fun, který nabízel celkem osm pokojů výhradně pro cestující s navazujícím letem. „Projektem nového hotelu AeroRooms reagujeme na stále rostoucí počet odbavených cestujících a také na měnící se strukturu potenciálních zákazníků. Hotel má primárně navýšit kapacity ubytovacích služeb letiště, zkvalitnit je a zpřístupnit mnohem širšímu okruhu cestujících,“ říká Jiří Petržilka, výkonný ředitel neleteckého obchodu Letiště Praha.

Hotel, který nabízí celkem čtrnáct pokojů v novém designu je nově přístupný také z veřejné části letiště, přičemž vstup z neveřejné části mezi Terminálem 1 a Terminálem 2 byl zachován. Ubytování tedy nyní mohou využít jak tranzitní cestující procházející Terminálem 1, tak klienti, kteří ještě nejsou odbavení na let nebo ti, kteří potřebují krátké ubytování v bezprostřední blízkosti letiště, například cestující ze vzdálenějších míst s velmi brzkým ranním odletem z Prahy. Cena ubytování se pohybuje od 1999 Kč za noc a za pokoj. Hotel je otevřený nonstop.

Celkově investovalo Letiště Praha do výstavby hotelu AeroRooms přibližně 14 milionů Kč, přičemž nejvyšší část investice si vyžádaly rozsáhlé stavební a technické úpravy. Jejich smyslem bylo nejen navýšení kapacity hotelu a zřízení vstupu z veřejné části letiště, ale také zajištění přísných bezpečnostních standardů spojených s provozem hotelu přímo na terminálu velkého mezinárodního letiště. Právě s ohledem na nutná bezpečnostní opatření si musí cestující zarezervovat hotel vždy předem buď na internetových stránkách Letiště Praha www.prg.aero nebo na stránkách www.booking.com. 

Vedle nově otevřeného hotelu AeroRooms posiluje Letiště Praha své prémiové služby také v oblasti letištních salonků. V říjnu začne rekonstrukce salonku Erste Premier Lounge na Terminálu 2, která bude dokončena před příští letní sezónou. Na ni bude navazovat rekonstrukce salonku Mastercard Lounge na Terminálu 1. Kapacita každého ze salonků tak bude navýšena o téměř 100 %. Salonek Raiffeisenbank Lounge prošel proměnou už minulý rok. Rozsáhlé rekonstrukce salonků májí za cíl navýšit jejich kapacity a také zvýšit jejich komfort. Rozšíření a zkvalitnění prémiových služeb pro cestující si vyžádá celkovou investici v rádu několika desítek milionů korun

„Zájem o salonky ze strany cestujících v uplynulých letech roste. Mezi roky 2017 a 2018 se zvýšil počet klientů využívajících služeb našich salonků o 24 %. Stejně jako u jiné letištní infrastruktury se však i v případě salonků dostáváme na hranu maximálních kapacit. Rozhodli jsme se proto o stavební úpravy, které jsou proveditelné v rámci stávající podoby letištních terminálů. Ty nám umožní navýšit kapacity s rezervou na následujících přibližně sedm let, kdy by měl být zprovozněn rozšířený Terminál 2, který nabídne nové prostory také pro prémiové služby letiště,“ říká Jiří Petržilka..

Nová služba hotelu AeroRooms, stejně tak jako komfortnější a prostornější letištní salonky s navýšenou kapacitou přispějí k naplnění strategického cíle Letiště Praha v oblasti neleteckého obchodu, kterým je dlouhodobé zvyšování podílu výnosů neleteckého obchodu na celkových výnosech Letiště Praha.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Horská střediska udržela ceny skipasů na loňské úrovni a jsou připravena čelit výzvám počasí

16:13 CzechTourism: Horská střediska udržela ceny skipasů na loňské úrovni a jsou připravena čelit výzvám počasí

Návštěvníci českých hor se mohou i letos těšit na řadu novinek, přičemž ceny skipasů se podařilo udr…