Nároky a požadavky na přehledy jsou u každé společnosti individuální, proto tento nový nástroj umožňuje, aby si každý uživatel vytvořil finanční výkazy dle vlastních potřeb a požadavků. Nespornou výhodou je jeho jednoduchost. Díky ní si potřebný výkaz může sám sestavit prakticky kdokoli z firmy, aniž by musel umět programovat. Firmám tak modul šetří čas i finanční prostředky.
Manažeři dnes vyžadují, aby měli dokonalou kontrolu a aktuální přehled o probíhajících zakázkách. Přispívá k tomu propracovaný systém controllingu. Tedy rozsáhlého koordinačního konceptu, který má za úkol pomáhat vedení a odpovědným osobám usměrňovat chod podniku. „Čím větší společnosti, tím je to složitější kvůli nepřebernému množství dat. Nový Návrhář přehledů a definovatelných výkazů jsme vyvinuli ve spolupráci s jedním z uživatelů programu, developerskou společností CTR Group,“ odhaluje Boleslav Buzek, zakladatel a jednatel společnosti PREMIER system s tím, že řešení pro snadnou tvorbu a úpravu vlastních manažerských výkazů bylo natolik přínosné a uživatelsky přívětivé, že se společnost po drobných úpravách rozhodla nabídnout všem zákazníkům jako nadstavbový produkt.
Návrhy výkazů práce, projektů a zakázek lze tvořit skrze intuitivního průvodce, manažeři nemusejí kvůli běžným úpravám kontaktovat dodavatele. Funkci si mohou pořídit všichni klienti PREMIER system s platnou licencí aktuální verze programu X4.2.
Pomocník pro manažery podrobněji
Modul obsahuje mnoho možností uživatelského výběru, čerpání účetních dat, filtrace či vytváření libovolných počtu řádků a mezisoučtů. Mimo jiné typové rozdělení (měsíc, rok, zakázky, střediska, atd.), barevné označení skupiny dat výkazu a další funkce. Jednotlivé záznamy jsou navíc interaktivní – po jejich rozkliknuti se uživatel dostane k detailům o jejich vzniku z hlavní knihy.
„To jsou velmi ceněné vlastnosti, které dělají tento modul nadstandardním pomocníkem v manažerském řízení firmy ve spojení s funkcí E-agenta,“ míní Boleslav Buzek z PREMIER system.
Na vysvětlenou, osobní strážce v podání modulu E-agent uživatelům nabízí možnost pravidelného zasílání přehledu stavu vnitropodnikových procesů na zadanou e-mailovou adresu. V případě potřeby dokáže rychle upozornit na blížící se problém, například ztenčující se stav skladových zásob.
Nový návrhář obsahuje:
- Možnost definování neomezeného množství přehledů.
- Všechny údaje jsou interaktivní, tj. po dvojkliku myši se zobrazí detaily dané buňky.
- Zpracovat lze výkaz s rozvržením sloupců dle měsíců, roků, zakázek nebo středisek (výkaz může mít až 216 vypočtených sloupců).
- V přehledu je k dispozici horizontální graf, kde může uživatel přehledně sledovat vývoj jednotlivých řádků přehledu.
- Možnost vertikálního rozpadu na zakázky nebo střediska, tj. zobrazí se pod sebou výkazy zpracované za vybraná střediska nebo zakázky.
- Možnost zařazení do úloh E-agenta. Přehled pak bude ve stanovený čas automaticky doručen vybraným uživatelům v PDF nebo XLS formátu.
- Přehled je možné definovat snadno a zcela ve vlastní režii, popř. s ním pomůže náš pracovník.
- Součástí základního modulu Controlling je možnost definovat si jeden přehled a sledovat jej souhrnně.
O společnosti PREMIER system
Společnost PREMIER system a.s. vznikla v roce 1998 jako ryze česká firma s vlastním know-how. Nyní je předním producentem informačních a ekonomických systémů na tuzemském trhu. Nosným programem společnosti je výroba a distribuce vlastního stejnojmenného ekonomického informačního softwaru PREMIER system pro řízení podniků a firem. Produktovou nabídku doplňují nástavbové moduly a specializovaná řešení pro firemní procesy v téměř jakémkoliv oboru. Po dobu 14leté působnosti na trhu ČR a SR si společnost Premier system a.s. vypracovala přední pozici mezi poskytovateli informačních a ekonomických systémů pro menší a střední společnosti.
Tradice a úspěch firmy je založen především na výrobě kvalitních produktů s originálním prostředím a ovládáním, na flexibilitě firmy při řešení individuálních požadavků svých zákazníků, vysoké odborné kvalifikaci zaměstnanců. Stejně tak poskytování komplexních služeb, jejich kvalita a rychlá dostupnost směřuje k hlavnímu cíli společnosti, a tou je maximální spokojenost zákazníků a osobní přístup ke klientovi. Především spokojenost našich klientů a jejich doporučování je hlavním elementem dynamického růstu společnosti a jejího portfolia klientů, které činí více než 3 500 subjektů (více než 12 tis. licencí). Naše dlouhodobé cíle jsou založeny poskytování našich produktů a služeb co nejširšímu spektru zákazníků v kategorii menších a středních společností. Budování dlouhodobého a oboustranně seriózního partnerství je další z hlavních cílů společnosti.
Více informací naleznete na www.premier.cz.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva