Na rozdíl od jiných řešení správy identit poskytuje služba Log In with PayPal zákazníkům i prodejcům vše, co potřebují k vytvoření účtu a provedení nákupu v online obchodech: od identifikace uživatelů, přes informace pro dodání a podrobnosti o platbě, až po zpracování u pokladny. Navíc stále více zákazníků nakupuje z mobilních zařízení a důležitá je tak rychlost a jednoduchost. Proto je nejnovější verze Log In with PayPal ušita na míru mobilním zařízením a poprvé je do ní plně integrované placení přes PayPal.
Spotřebitelům díky této novince stačí zapamatovat si jediné uživatelské jméno a heslo pro všechny prodejce, kteří dnes službu Log In with PayPal využívají, což je aktuálně několik tisíc. Navíc nemusejí u každého nákupu vyplňovat dlouhé registrační formuláře. Pomocí několika málo kliknutí se bezpečně zaregistrují či přihlásí, aniž by museli u každého prodejce znovu zadávat údaje o platební kartě nebo dodací adrese.
„Maximální zjednodušení neusnadní jen nakupování zákazníkům, ale prodejcům může také pomoci zvýšit konverzi, omezit procento opuštěných nákupních košíků a sledovat zákaznické účty. Studie totiž ukazují, že takřka jeden ze čtyř zákazníků opouští svůj virtuální nákupní košík ve chvíli, kdy je vyzván k vytvoření účtu, téměř polovina pak zavírá web, jakmile si nemůže vzpomenout na heslo,“ řekl k představenému řešení Damon Hougland, Senior Director pro správu identit, PayPal.
Služba Log In with PayPal je globálně dostupná a využívá open-sourcové technologie, jako je Oauth nebo JSON. Navíc je založena na stejné technologii RESTful jako nová rozhraní API služby PayPal, což vývojářům a prodejcům usnadňuje integraci.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva