„Je to pro nás jasný signál, že máme naše privátní značky nastaveny správným směrem,“ těší se z výhry vedoucí oddělení marketingu Daniel Novotný a dodává „žádný jiný maloobchodník se svými produkty neuspěl. Nejvíce nás těší výhra v kategorii Masné výrobky, ve které zabodovala naše privátní značka Dobré maso. Myslím, že lepší důkaz toho, že naše maso je kvalitní, už není třeba.“ Jeho slova potvrzuje i fakt, že Dobré maso zvítězilo hned po svém uvedení na trh v roce 2011, kdy získalo titul Nejlepší novinka.
Kromě Dobrého masa byly oceněny také výrobky z řad Boni a Karlova Koruna; ta je další stálicí Penny Marketu, loni ji spotřebitelé ocenili hned po jejím uvedení na trh ve třech kategoriích.
„Důležitý je pro nás i fakt, že 90 procent vítězných výrobků je z České republiky. Je tedy jasné, že spotřebitelé si původu zboží všímají, a jejich reakce nás utvrzuje v tom, že jsme se vydali správným směrem a že je v něm třeba pokračovat,“ doplňuje Novotný. Kupující oceněné výrobky pozná v prodejnách snadno – po dobu jednoho roku může Penny používat označení Volba spotřebitelů 2013.
Volba spotřebitelů je program, který funguje již třináctým rokem. Oceňuje a podporuje nové, kvalitní a inovované výrobky nebo výrobkové řady.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva