Pekařství PAUL slaví deset let na trhu, zákazníky čekají nové pobočky a skvělé novinky
31.08.2018 12:52 | Zprávy
Už deset let se z českých poboček pekařství Paul line vůně čerstvých croissantů a lahodné kávy. Oslavy kulatého výročí se nesou v duchu bilancování úspěchů a plánování budoucnosti. Čeho jsme dosáhli a co se chystá?
reklama
Do prvního pekařství řetězce Paul mohli zajít návštěvníci Obchodního centra Flora. Tradiční francouzský koncept byl v České republice novinkou, záhy si však získal oblibu a počet zákazníků i poboček velmi rychle rostl. Pekařství lákala nejen na kvalitní sortiment, ale také vytříbený design interiérů, který je v režii francouzských architektů přesně podle požadavků francouzské centrály. Za zmínku jistě stojí i to, že v čele společnosti dnes stojí příslušník již páté generace rodiny Holderů, zakladatelů a majitelů konceptu. Proto lze s hrdostí tvrdit, že pekařství PAUL je nejstarší kontinuálně fungující rodinnou firmou v oblasti pekárenství.
Letošní kulaté výročí na českém trhu oslaví společnost také kulatým počtem svých prodejen. Do konce roku 2018 by jich mělo být rovných dvacet. Aktuálně se chystá otevření velké pobočky v atraktivní lokalitě Budějovická, přímo v obchodním domě DBK, která na rozloze 200 m2 nabídne téměř 50 míst k sezení. Během následujících měsíců otevře pekařství PAUL také dvě menší prodejny. Prodejna na Hlavní nádraží v designu „PAUL Express“, který byl poprvé realizován na londýnském vlakovém nádraží St. Pancras, přinese otevřenou vitrínu pro pohodlnější výběr a plynulé odbavení, a proto ji ocení především zákazníci spěchající na vlak. Pobočka v obchodním centru Letňany vyroste v nově zrekonstruované části centra a nově nabídne kávovar umístěný do předního pultu tak, aby měla obsluha bližší kontakt se zákazníky.
Otevření každé nové prodejny je časově, finančně i technicky náročné. „Náklady na vybudování nové prodejny převyšují mnohdy i 15 milionů korun,“ říká Roman Plíva, ředitel pekařství PAUL v ČR, a vysvětluje, že vedle technického vybavení jsou mimořádně nákladné také dekorace, které jsou ve většině případů dovezené z Francie a upravené na míru každé nové pobočky. Také nábytek k nám putuje přímo z francouzských dílen, kde na jeho výrobu dohlíží designéři PAUL France. „Cílem je zachovat jedinečnou atmosféru v každé z více než 1700 poboček po celém světě. Zákazníci v Evropě, Asii i Americe tak mohou pocítit typické francouzské „Art de Vivre“, tedy umění vychutnávat si život jako Francouzi,“ dodává Roman Plíva.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Líbil se Vám tento článek?
Nezávislost naší redakce můžete podpořit peněžitým darem v jakékoliv výši bankovním převodem na účet:
131-981500247/0100
QR kód obsahuje údaje k platbě, výši částky si určete sami.
Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.
Pane preiére, kde si mohu toto sdělení ověřit? Podle všeho je zavádějící a lživé (viz.: https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-fiala-se-chlubi-srazenim-deficitu-rozpoctu-k-nemuz-ale-zatim-nedoslo-40495940), pokud je to pravda a jste si toho vědom, pak cíleně dezinformujete. Ptám se tedy ještě jedno...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.
reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.