Oproti tomu prodeje značky Hyundai meziročně neustále rostou, v květnu vzrostly ve srovnání s květnem loňského roku o 8,9%. Společnost Hyundai během května prodala v ČR 1 340 vozů, dosáhla 9% tržního podílu a je druhou nejprodávanější značkou na českém trhu.
Nejprodávanějším modelem značky byl i v květnu model i30, kterého se prodalo 371 kusů a jeho prodeje vzrostly meziročně o 6%. Dalším úspěšným modelem je Hyundai ix35, který je jedničkou segmentu nižších středních SUV již od počátku roku. Během května si tento model koupilo 192 zákazníků a zaznamenal meziroční nárůst 17%. Model Hyundai ix20 je za prvních pět měsíců nejprodávanějším vozem v segmentu MPV. V květnu se prodalo 308 vozů a jeho tržní podíl činí téměř 26%.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva