Za prvních šest měsíců letošního roku dosáhla Česká televize v cílové skupině diváků nad 15 let podílu na publiku 30,89 %, o jeden procentní bod více než ve stejném období roku loňského. Diváky zaujaly zejména pořady zařazené do hlavního vysílacího času, kdy podíl České televize dosáhl téměř třiceti procent (29,46 %).
Meziročně se rozšířilo publikum především programům ČT24 a ČT sport. Zpravodajský kanál vyhledávali diváci zejména v lednu, kdy téměř nepřetržitě informoval o volbě prezidenta České republiky, ČT sport pak oslovil nejvíce diváků v únoru, kdy sportovní stanice nabídla zimní olympijské hry, a v květnu během hokejového mistrovství světa. Diváci sledovali intenzivněji i stanici ČT1, která v lednu uvedla řadu nových původních filmů, minisérií či seriálů.
Vůbec nejsledovanějším pořadem prvních šesti měsíců letošního roku, a to na všech českých televizích, byl Prezidentský duel z konce ledna, který na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru vidělo 2 miliony a 710 tisíc diváků starších 15 let, při podílu na publiku přesahujícím 55 %.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva