Své projekty zde představí společnosti Oscar Tech, Six Guys Labs, XTND a PIXBUF. Dvě z nich už měly podobnou příležitost letos na podzim na TechCrunch Disrupt v Londýně.
„CES 2017 je ideální příležitostí pro začínající české podnikatele. Konferenci každoročně navštíví více než 165 tisíc zájemců ze 150 zemí z celého světa. Čeští start-upisté tak mají skvělou příležitost prosadit se mezi velkými hráči a získat potenciální investory,“ říká Karel Kučera, generální ředitel agentury CzechInvest.
Brněnská firma Oscar Tech se konference účastní svou technologií Oscar Senior, která nabízí zábavu a konektivitu pro seniory. Přes text, video, volání a bezproblémové sdílení fotografií přináší specifické věkové skupině možnost zůstat v kontaktu s rodinou a přáteli.
S aplikací pro snadnou správu a distribuci fotografií na všechny sociální sítě a fotografické služby se investory pokusí zaujmout společnost PIXBUF z Děčínska. Aplikace umožňuje uživatelům snadno nahrát fotografii do systému, a distribuovat ji tak do sociálních sítí a do amatérských i profesionálních fotografických služeb pro prezentaci nebo prodej.
Další dva start-upy mířící do Las Vegas měly díky projektu CzechDemo možnost sbírat zkušenosti už letos v Londýně na TechCrunch Disrupt. Plzeňská společnost Six Guys Labs vyrábí speciální trackery mapující aktivitu a odpočinek psů a koček a ostravský technologický start-up XTND vyvíjí a vyrábí prémiový elektrický skateboard vyrobený z hi-tech materiálů.
CES je celosvětová akce s padesátiletou tradicí zaměřená na novinky a inovace ve spotřebitelských technologiích. Během veletrhu mohou firmy předvést své produkty na výstavní ploše, setkat se s potencionálními partnery a inspirovat se od ostatních vystavujících. V rámci akce se pořádá řada přednášek, návštěvníci se mohou dozvědět o nejnovějších trendech v různých oblastech jako je například 3D tisk. Na veletrhu se pořádá i soutěž CES 2017 Innovation Awards, která každoročně oceňuje nevšední design a zpracování produktu spotřebitelské technologie.
„Nadějné začínající firmy často bojují s nedostatkem finančních prostředků, přímá zkušenost v zahraničí může přitom být pro další jejich rozvoj klíčová. Proto jim pomáháme s náklady jako je cestovné, registrace na akci či překlady materiálů,“ upřesňuje Markéta Havlová, ředitelka Odboru start-upů agentury CzechInvest.
V celém projektu CzechDemo plánuje agentura CzechInvest podpořit více než 10 miliony korun až 144 českých firem a vyslat je celkem na 12 prestižních start-upových akcí po celém světě. Vybraní účastníci získají zvýhodněné služby, které zahrnují uhrazení registračního poplatku a poplatku na stánek do výše 75 procent z ceny, příspěvek na překlady ve výši 100 procent a zpáteční letenky pro dvě osoby hrazené z 50 procent. Projekt CzechDemo je realizován z programu Marketing, prioritní osy č. 2 „Rozvoj podnikání a konkurenceschopnosti malých a středních podniků“ Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost. Více o projektu CzechDemo zde.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva