Předseda strany Věci Veřejné Radek John svého času řekl, že nový ministr dopravy Vít Bárta 12 hodin denně studuje materiály ze svého rezortu. Podle Bárty je to dnes už o další čtyři hodiny denně víc.
"Není to jen o dokumentech, ale i o seznamování se s lidmi a problémy v terénu. Byl jsem v Moravskoslezském kraji, chystám se do Ústeckého kraje. Dnes už práci věnuji 16 hodin denně."
Na otázku zda, lze příští rok očekávat nějaký posun v otázce změny pravidel a bodového systému ministr odpověděl, že by měla být součástí ministerského balíčku.
"Mohu říci, že do balíčku patří hledání opatření proti agresivním řidičům a korekce bodového systému, aby menší přestupky znamenaly měkčí přístup."
Se sporťákem po poli
Bárta odpověděl i na zjevnou narážku, zda k menším prohřeškům bude patřit i nalepení registrační značky.
"Naopak děkuji za otázku. Jestliže VV stojí na strategii padni, komu padni, tak se vší pokorou čekám na konání správních orgánů a se vší odpovědností jsem připraven nést následky. Na druhou stranu chci lidsky zdůraznit, že jsem o značku přišel, že jsem vjel na polní cestu, a jak je vůz nízký, tak jsem o ni přišel," vysvětluje Bárta.
To jste tak odvážný, že ve sportovním maserati jezdíte po polních cestách...
"Když se podíváte do Mcel a okolí, kde jsme měli svatbu, tak je celkem pochopitelné, že k tomu mohlo dojít. A nalepovací registrační značku jsem tam měl proto, že se to nestalo poprvé."
Čtěte také:
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ro