První detaily chystané privatizace se již objevily na webu magistrátu. Zatím ale chybí konkrétní smlouvy, posudky poradenských firem, celý transformační projekt i další dokumenty. K novému postupu přiměly Kajnara články portálu Aktuálně.cz, který upozornil na oddělení opravárenské sekce dopravního podniku.
Koalice ODS a ČSSD se prý tento cenný provoz snaží prodat soukromému vlastníkovi.
Nic netajíme
"Protože články vyvolávají dojem, že v DPO dochází k jednání, které je v rozporu se zájmy nejenom samotného dopravního podniku, ale také statutárního města Ostravy a občanů města, přistoupili jsme po konzultacích s právníky, k rozhodnutí postupně zveřejnit všechny relevantní dokumenty k restrukturalizaci," vysvětlil své kroky Kajnar.
Nicméně podle Aktuálně.cz nejsou ani zveřejněné informace dostatečné. Město kupříkladu stále tají, kolik zaplatilo za právní a poradenské služby.
Mluvčí ale mlčí
"Musím se omluvit, ale odpovědi na vaše otázky vedení společnosti dosud neschválilo," sdělil portálu mluvčí dopravního podniku Miroslav Albrecht. "Pošlu je hned, jakmile to bude možné," dodal vzápětí.
"Kdybych to všechno věděl, byl bych náměstkem dopravního podniku a ne náměstkem pana primátora," odmítl cokoli dalšího vysvětlit primátorův náměstek pro dopravu Aleš Boháč z ČSSD. Není ani jasná přesná úloha najatých poradců.
Dále čtěte:
Ostrava: Čtyři tisíce domácností dostanou tašky na třídění odpadu
Ostrava: V osadě Bedřiška v Hulvákách otevřeli komunitní centrum
Foto: petrkajnar.cz
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jac