Sobotkovi se nelíbí veliké utrácení stran, kvůli kterému jsou obě největší partaje - ODS i ČSSD - momentálně zadlužené. Rád by proto zavedl kvótu, do které by se strany při svých výdajích na kampaň musely vejít.
Chce prosadit limit ve výši 80 milionů korun. Rovněž chce regulovat billboardy - povoleno by mohlo být maximálně 200 až 300 kusů. "Tohle je zatím ale jenom návrh, o kterém musíme diskutovat," potvrdil Hospodářským novinám místopředseda strany Zdeněk Škromach.
Sobotka by také chtěl, aby se předvolební kampaně platily přes transparentní účty a aby se při nákupech používaly ceníkové ceny, anebo alespoň ceny na trhu průměrné.
Psali jsme:
ČSSD chce zavést limit výdajů na předvolební kampaně
Odborník hodnotí Bohuslava Sobotku na Primě: Málem jsem usnul
Foto: Hans Štembera
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par