"Na řídícím výboru jsme jednali o případných bonusech. Ale pokud vím, tak je nakonec čerpat nebudeme," řekl Hospodářským novinám člen výboru a náměstek ministra dopravy Lukáš Hampl.
Celkem si manažeři chtěli rozdělit třicet milionů. "V souvislosti s hospodářským výsledkem za rok 2010, kdy se tento meziročně zlepšil o 1,072 miliardy korun, předložilo představenstvo dozorčí radě záměr motivovat manažery vyplacením odměn," potvrdil informaci mluvčí drah Radek Joklík. Představenstvo tvoří pět nejvyšších manažerů a šéf firmy Petr Žaluda.
Podle Žaludova náměstka Michala Nebeského se odměny neměly týkat jen nejvyšších managerů, ale také lidí ze středního managementu. "Je potřeba, aby ti, kterým se snižovaly platy, ti, kteří jsou dobří - a že je jich tam hodně -, věděli, že má smysl tam být 12 hodin denně a o něco se snažit," vysvětlil Nebeský.
Fejk pobouřil, tak my se odměňovat nebudeme
Nakonec se ale odměny nerozdávaly. Prý není dobrá doba. A to rozhodně není, jelikož plat dnes už bývalého ombudsmana drah Petra Fejka, který si za čtyři měsíce angažmá ve státní firmě (a bez viditelného výsledku) vydělal milion korun a dalších 2,5 milionu dostal jako "zlatý padák", veřejnost doslova šokoval.
"Samozřejmě mediální rozměr naší existence je podstatný," podotkl Nebeský. Manažeři tak žádné odměny nedostanou, nebo si na ně alespoň budou muset chvíli počkat, než mediální šum kolem Fejka skončí.
Čtěte:
Fejk ve funkci ombudsmana ČD brzy skončí
Ostudný Fejk ztratil tvář. O práci však mít nouzi nebude
Odboráři: Žaluda má dva miliony měsíčně a Fejk dostal trafiku od Bárty
Foto: praha.eu
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par