Aktivisté přelepili nápisem Sexistická reklama například billboard, na kterém je viditelně unavená starší žena v natáčkách. Má lákat na centrum regenerace, které aktivisté pozměnili na degeneraci. „Vybrali jsme si reklamu, která je symbolická tím, že sedí do degenerovaného konceptu reklamního světa,“ řekla Havlíková s tím, že aktivisté billboardy nepoškozují a připevněné nápisy půjdou jednoduše sundat.
Kolemjdoucí tak mohli u vybraných reklam v Brně vidět šestici mladých lidí, kteří reprezentovali typické postavy z reklam. Na židli na chodníku seděl muž a pil pivo, vedle něj stála vyzývavě oděná žena či žena v zástěře a s vařečkou. Po kapotě poblíž stojícího auta se vinuly dvě dívky, které měly na těle připevněné obrázky koz a bobra.
Akcí začal čtvrtý ročník soutěže o nejvíce sexistickou reklamu s názvem Sexistické prasátečko. Lidé mohou návrhy billboardů posílat ode dneška do konce léta a na podzim je porota vyhodnotí. Loni bylo nominovaných 91 billboardů, vyhrála reklama Komerční banky nazvaná Užij si první bankovní styk.
Ptejte se politiků, ptejte se Vašich volených zastupitelů, pište, co Vám osobně vadí. Registrujte se na našem serveru ZDE.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jno, čtk