ODS v oznámení o zahájení kampaně poukázala na to, že je nejstarší českou pravicovou stranou. Komunikace s voliči bude probíhat pomocí tradičních médií, ale i na webu a sociálních sítích, zejména na Twitteru.
I my se musíme měnit. Důkazem jsou kandidátky a komunikace přes Twitter
„I konzervativní strana se musí měnit – důkazem je nejen podoba našich kandidátek, ale také nový styl komunikace,“ prohlásil Martin Kuba, úřadující předseda strany. Dodal, že ODS přistupuje ke kampani s pokorou, ale také s důvěrou ve vlastní síly a tradici.
Podle serveru iDnes.cz se v pátek začaly vylepovat billboardy strany. Na modrém pozadí je slogan v podobě tweetu: „Volím pravici."
Lidé budou muset o billboardech přemýšlet
Sice zde chybí název strany, ale ODS věří, že si lidé uvědomí, komu slogan patří. "Je tam ten moment, že o tom mají lidé přemýšlet," řekl serveru iDnes.cz zdroj blízký vedení strany.
Už je jasné, že bývalá předsedkyně sněmovny Miroslava Němcová povede kandidátku ODS v Praze. Utká se zde s exministrem zahraničí Karlem Schwarzenbergem z TOP 09, odborovým předákem Jaroslavem Zavadilem v čele ČSSD, šéfem hnutí ANO Andrejem Babišem a bývalým šéfem Ústavu pro studium totalitních režimů Danielem Hermanem, který se postavil do čela pražské KDU-ČSL.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vfe